اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 12:02   |   کد مطلب: 11716
سرپرست جدید هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان امروز معرفی خواهد شد و ریاست هفت ساله محمدامین روحی در این هیئت به پایان می‌رسد.
پایان ریاست ورزشی 7 ساله رئیس هیئت اتومبیلرانی همدان

به گزارش صبح الوند، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان در بین 50 هیئت ورزشی فعال در استان عملکرد به مراتب بهتری داشته و موفق شده با وجود بودجه کم و عدم برخورداری از پیست‌های استاندارد، عناوین زیادی را در سال‌های گذشته کسب کند.

این هیئت در 10 سال اخیر تغییرات زیادی به خود دیده اما در دهه 90 عملکرد مطلوبی داشته و مسئولان آن در حد توان برای جلب رضایت علاقه‌مندان به موتور و ماشین شرایط را برای هنرنمایی آنها و تخلیه انرژی این افراد در مکان‌های پیش‌بینی شده مهیا کردند.

عملکرد مثبت این هیئت ورزشی به گونه‌ای بود که این هیئت در سال 92 در ارزشیابی فدراسیون در بین تمام هیئت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان‎های کشور مقام نخست را کسب کرد در صورتی که در سال 87 جایگاه 29 کشور را در اختیار داشت.

در حال حاضر محمدامین روحی رئیس این هیئت است و از سال 87 با برگزاری انتخابات در این پست باقی مانده؛ اما به لحاظ قانونی و بعد از چندین دوره تمدید سرپرستی وی باید امروز سکان هدایت این هیئت را به فرد دیگری بسپارد.

طی مراسمی که امروز دوشنبه 25 خرداد از ساعت 18:30 در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد محمدامین روحی سرپرست سابق هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تودیع و اصغر جهانیان به عنوان سرپرست جدید هیئت معرفی می‌شود.

گفتنی است قرار بوده در دی و یا بهمن ماه سال 93 مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار شود که بنابه دلایلی برگزار نشد، با انتصاب جدید جهانیان سه ماهه فرصت دارد تا مجمع انتخاباتی هیئت را برگزار کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان