اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 13:11   |   کد مطلب: 11739
فرمانده انتظامی فامنين خبر داد:
دستگیری يکی از سارقان مسلح اتوبان همدان ساوه
فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از دستگيري يکي ديگر از اعضاي باند سرقت مسلحانه در اتوبان ساوه همدان توسط کارکنان پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.
دستگیری يکی از سارقان مسلح اتوبان همدان ساوه

به گزارش صبح الوند، سرهنگ معصومي فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان گفت: سابقه سرقت مربوط به سال گذشته مي باشد ،کاميوني که حامل محموله اي به ارزش تقريبي ده ميليون ريال در حال تردد از تهران به همدان بود توسط 5نفر سارق مسلح پس از تيراندازي و بستن دست و پاي راننده به سرقت مي رود.

وی اظهار کرد: تعداد 3نفر از سارقان قبلا" توسط پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان فامنين در استان لرستان دستگير شدند و دستگيري سارقان ديگر در دستور کار پليس قرار داشت که در ادامه تحقيقات پليس و مجددا تمامي دوربين هاي اتوبان و مسيرهاي ديگر، مورد بررسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان افزود: کارگاهان آگاهي در حين بررسي فيلم و تصاوير دوربين هاي اتوبان وهمچنين سايرمسيرها به يک دستگاه خودرو پژو که در نزديکي کاميون در حال تردد بوده مشکوک وپس از بررسي و انجام تحقيقات و يک سري کاراطلاعاتي دراين خصوص، در نهايت مالک خودرو پژو شناسايي و بدين ترتيب يک نفر ديگر از سارقان مسلح در استان لرستان شناسايي و دستگير شد.

وی با اشاره به اينکه در بازجويي هاي صورت گرفته از متهم ، وي به همدستي در سرقت ياد شده اعتراف کرد اذعان داشت: متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان