اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 13:20   |   کد مطلب: 11768
عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تئوری پردازی با این موازنه که ملت ایران استقلال و آبروی خود را برای آب و نانی که از توانایی های داخلی هم می تواند به دست بیاورد، معامله خواهد کرد، زائیده تئوریسین های کوته نظر و بیگانه با حماسه های تاریخی مردم ایران است.
تئوریسین های کوته نظر مگر توان بالقوه کشور را نمی بینند

به گزارش صبح الوند، آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با  مرصاد اظهار داشت: اظهار نظرهای مخالف با مشی صریح روشن و بین حضرت امام (ره) به دلیل رسوخ بنیان های فکری رهبر کبیر انقلاب در متن و بطن ملتهای آزاده جهان، به راحتی قابل تشخیص و باطل شدن است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خط امام (ره) در امتداد خط غیر قابل تحریف قرآن و رسول خداست و به همین دلیل است که قلبهای آزادگان جهان و مستضعفان عالم را برای همیشه تاریخ تسخیر کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تأسی به اصول معبار کبیر انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب با اندیشه عمیق و تیز بینی ولایی خود تذکراتی را در خصوص عدم نسبت دادن ادراکات شخصی به امام (ره) بیان کردند و همگان را به تحقیق و واکاوی در زندگی این مرد بزرگ انقلاب و اسلام دعوت نمودند.

آیت الله ممدوحی خاطرنشان کرد: ملت ایران دریاهای خون به راه انداخته است تا از عزت و اعتبار ملی و استقلال میهنی خود دفاع کند و این جانفشانی ها را از مدرسه عاشورا آموخته است بنابراین باید تئوریسین های نفی استقلال ملی بسیار کوته نظر باشند که گمان کنند ملت ایران برای آب و نان عزت و آبروی خویش را معامله می کند.

وی تصریح کرد: ارتباط دادن هر کاستی و ضعف موجود در کشور به مسئله تحریم ها هم از سوی کارشناسان پذیرفته نیست چرا که ایران اسلامی هنوز از درصد بسیار بالایی از ظرفیت ها و توانایی های بالقوه خویش بهره نبرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ضرورت استفاده از توانمندی های داخلی برای غلبه بر مشکلات تأکید کرد و گفت: مدیریت صحیح و سازمان یافته می تواند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند و استعدادهای نهفته را در راستای تعالی کشور شکوفا کند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان