اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 10:14   |   کد مطلب: 11773
مسئول انجمن هنرهای نمایشی همدان گفت: بستر مناسب برای حضور گروه‎های نمایشی غیر بومی در همدان فراهم شده است.
فراهم بودن بستر حضور گروه‎های نمایشی غیر بومی در همدان

به گزارش صبح الوند، کیانوش بهروزپور اظهار کرد: حضور گروه‌های نمایشی سایر شهرها در همدان باعث افزایش تبادل اطلاعات، دانش و تجربیات هنرمندان این حوزه شده که در آینده رشد کیفی نمایش‌های همدان را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برای ادامه این کار بستر مناسب فراهم شده است، افزود: با تمهیدات مدیر ارشاد شهرستان همدان، مکان مناسبی برای اسکان گروه‌های غیر بومی در مجتمع بوعلی مهیا شده تا بخش عمده‌ای از دغدغه هنرمندان این حوزه برطرف شود.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی همدان یکی از موارد مهم برای حضور گروه‌های غیر بومی در همدان را دعوت از گروه‌های برتر و نمایش‌هایی عنوان کرد که حداقل در چند جشنواره مختلف خوش درخشیده‌اند.

وی گفت: در شهرهای دیگر استان نیز گروه‌ها و هنرمندان بسیار موفقی داریم که در چند سال اخیر توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی خوش بدرخشند که می‎توان از آنها نیز برای اجرا در شهر همدان دعوت کرد.

بهروزپور با اشاره به اینکه این کار باعث آشنایی مردم با سایر هنرمندان و گروه‌های نمایشی می‌شود، گفت: شاید بسیاری از مردم همدان امکان حضور در سایر شهرها را برای دیدن نمایش‌ها ندارند و یا عادت به دیدن نمایش‌هایی به جز کارهای همدان را نداشته باشند که با دعوت از این گروه‌ها می‌توانند نمایش‌های دیگر را نیز ببینند.

وی در پایان افزود: امیدواریم مسئولان دستگاه‌های استان با حضور خود و عوامل زیرمجموعه برای دیدن نمایش‌ها در حوزه مالی نیز پشتیبان و حامی تئاتر همدان باشند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان