اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 11774
مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا از جمله برنامه‌های آغازین اداره کل زندان‌ها در هفته قوه قضاییه خواهد بود.
اعلام ویژه برنامه های اداره کل زندان های همدان در هفته قوه قضائیه

به گزارش صبح الوند، حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های استان همدان هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته قوه قضاییه را اهمیت بزرگداشت آن عنوان کرد و بر لزوم همکاری زندان‌های تابعه استان برای گرامیداشت هر چه با شکوه‌تر هفته قوه قضاییه تاکید کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های زندان‌های استان در این هفته گفت: مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا از جمله برنامه‌های آغازین اداره کل زندان‌ها در هفته قوه قضاییه خواهد بود.

مدیرکل زندان‌های همدان اظهار کرد: شرکت کارکنان و سربازان وظیفه در نماز عبادی سیاسی جمعه، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر، اهدای خون توسط کارکنان و دیدار عمومی روسای زندان‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل زندان‌های همدان است.

وی همچنین تسهیل در اعطای ملاقات حضوری به مددجویان واجد شرایط، بازدید قضات از زندان‌های استان و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از جمله برنامه‌های مشترک اداره کل زندان و دادگستری همدان در هفته قوه قضاییه دانست.

محمدیاری از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان در این هفته خبر داد و افزود: از برترین‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل زندان‌های تابعه استان در خصوص اجرای برنامه‌های مطلوب در هفته قوه قضاییه گفت: در سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه باشکوه برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان