اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 10:21   |   کد مطلب: 11792
«با واکاوی عملکرد ۲ ساله دولت به این نتیجه می‌رسیم که جز یکسری کارهای روبنایی و گران کردن کالاها هیچ کار مهمی انجام نگرفته است.»
دولت جز گران کردن و اقدامات روبنایی کاری نکرده است

به گزارش صبح الوند، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روزنامه آرمان در یادداشتی نوشت: مردم همچنان امیدوار و منتظر فعالیت‌های دولت برای بهتر شدن شرایط اقتصادی و ارتقای سطح زندگیشان هستند. همچنین پایبند بودن دولت به تعهداتش، مسأله مهم دیگری که مردم روی آن تأکید بسیار دارند و از رئیس جمهور منتخب خود می‌خواهند که اگر قولی به مردم داده‌اند، حتماً آن را انجام دهند و به تمام وعده‌هایشان وفادار باشند تا مردم فرق این دولت با دولت پیشین را قلباً احساس کنند.

این روزنامه افزود: اما با واکاوی عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید به این نتیجه رسیده‌ایم که طی دو سال گذشته به جز یکسری از کارهای روبنائی از جمله توزیع یک دفعه سبد ناقص و نیمه کاره کالا، رفت‌وآمد چند هیأت اقتصادی خارجی به ایران و آغاز فاز دوم و سوم طرح هدفمندی یارانه‌ها که حاصلی جزء گرانی کالاها را در پی نداشته و طرح بیمه سلامت متأسفانه هیچ کارخانه ورشکسته‌ای احیاء نشده است. چه میزان اشتغال ایجاد کرده‌ایم؟ چه میزان تورم را (البته در عمل نه در حرف) کاهش داده‌ایم؟ وضعیت ارز و نرخ آن نسبت به سال گذشته چقدر تغییر کرده است؟

این روزنامه می‌نویسد: سایه رکود بیش از پیش بر سر مردم باقی مانده و دهها مورد و سؤال دیگر... که در ذهن همه مردم و فعالان اقتصادی وجود دارد.

آرمان افزود: اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی باید بهبود یابد و ساختارهای اقتصادی کارآمدتر شوند تا بتوانند مطالبات مردم را برآورند. مع‌الاسف استنباط بر این است که هنوز طی دو سالی که گذشته نتوانسته‌ایم به وعده‌های داده شده جامه عمل بپوشانیم و باید با اجرای دقیق‌تر و مطلوب‌تر برنامه‌های اقتصادی سطحی از رضایت‌مندی مردم را تأمین کنیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان