اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 11794
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به محتوای پیام رهبر انقلاب برای حضور مردم در تشییع شهدای غواص استفاده ایشان از تعبیر "لحظه‌های نیاز" را معنادار دانسته و گفت: در این پیام رهبری، تلنگری برای مسئولانی دارد که دچار وادادگی نشوند و در مقاومت تردید نکنند.
تعبیر "لحظه‌های نیاز" در پیام رهبر معظم انقلاب معنادار بود/ امیدوارم مسئولان محتوای پیام را درک کرده باشند

به گزارش صبح الوند، 

سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار "رازق"، تعبیر "لحظه‌های نیاز" در پیام رهبر انقلاب را معنادار توصیف کرده و با بیان این که امیدواریم مسئولین محتوای این پیام را گرفته باشند، گفت: در حالی که امروز عده‌ای با وادادگی، در برابر غرب و زیاده‌خواهان، برخورد می‌کنند، رهبر انقلاب پیام حضور این شهدا و پیام ایستادگی آنها را نیاز روز جامعه عنوان کردند که مساله بسیار مهمی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیام رهبر به مردم در تشییع پیکر پاک شهدای غواص را پر محتوا و دارای تلنگرهای اساسی دانسته و گفت: کسانی که امروز می خواهند برای نظام کاری کنند، با دیدن این پیام بهانه ای ندارند که از مسیر استقامت و ایستادگی خارج شده و مسیر وادادگی را پیش بگیرند.

وی افزود: مسئولینی که دلشان خالی شده و می‌لرزد، باید حواسشان به این باشد که چرا رهبر انقلاب لحظه حضور شهدای غواص را، لحظه نیاز عنوان می‌کنند و از بشارت‌های خداوند در چنین لحظاتی خبر می دهند.

وی همچنین تاکید کرد: فرمایشات رهبری در این پیام مبانی فقهی و قرآنی دارد و قطعا مورد توجه همه مسئولان و ملت قرار خواهد گرفت.

به گفته موسوی‌نژاد، تحلیل بیشتر پیام رهبر انقلاب بر همگان واجب است و مسئولین باید تلنگر موجود در پیام را درک کرده باشند.

این نماینده مجلس در پایان، حادثه تشییع این شهدا در هوای گرم تهران، همراه با استقبال عالی مردم و از همه مهمتر آمیخته با پیام عمیق رهبر انقلاب را از حادثه‌های مهم چند سال اخیر برشمرده و ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها نیز روی این مسئله به صورت جدی مانور دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان