اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 19:41   |   کد مطلب: 11798
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه ما باید به موضوع توهین به شهدای غواص واکنش نشان دهیم و قطعا مجلس هم بابررسی کاریکاتور توهین آمیز به شهدا که در روزنامه آرمان چاپ شده است پاسخ قاطعی خواهد داد.
توهین روزنامه آرمان به شهدای غواص در مجلس بررسی می شود

به گزارش صبح الوند، ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص توهین روزنامه آرمان به شهدای غواص اظهار داشت: درباره کاریکاتوری که در روزنامه آرمان به چاپ رسیده است باید گفت این نوع روزنامه ها ترویج دهند راه هنجار شکنان و مواجب بگیران غربی هستند.

 

وی افزود: تفکراتی که در برخی از روزنامه های داخلی ما وجود دارد مانند همان طفل نامشروعی است که الان بزرگ شده است و در حال حاضر هم به نحوی دیگر این کار را انجام می دهد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: متاسفانه هیئت نظارت بر مطبوعات و وزارت ارشاد هم انتظاری که از آنها داریم را به هیچ عنوان بر آورده نکرده اند،  ما می بینیم که برخورد ها بیشتر با روزنامه هایی است که مدافع ارزش های نظام هستند  و به جای اینکه هئیت نظارت با روز نامه های هنجار شکن برخورد کند با روزنامه های مدافع نظام و انقلاب برخورد می کند.

 

آقا محمدی در پایان تاکید کرد: همه ما باید به موضوع توهین به  شهدای غواص واکنش نشان دهیم و قطعا مجلس هم بابررسی کاریکاتور توهین آمیز به شهدای غواص که در روزنامه آرمان چاپ شده است پاسخ قاطعی خواهد داد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان