اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 11802
پیشکسوت مداحی مداح اهل بیت(ع) اظهار داشت: نباید گذاشت دست بیگانگان به مراکز نظامی برسد دشمن می خواهد با یک توافق نامه تمام زحماتی را که از اول انقلاب تا امرور کشیده ایم به باد فنا دهد.
دشمن می خواهد با یک توافق نامه، انقلاب اسلامی را به باد فنا دهد/گزاره برگ ملی را امضا می کنم/دست مداحان برای دفاع از انقلاب پر است

به گزارش صبح الوند به نقل از رهیاب نیوز، حاج صادق آهنگران پیشکسوت مداحی مداح اهل بیت(ع) با اشاره به نقش مداحان در حمایت از ولایت و انقلاب اظهار داشت:مداحان با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند باید علمدار و عمار، مقام معظم رهبری باشند دست جامعه مداحی برای دفاع از انقلاب و مقام معظم رهبری پر است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از رمزهای ماندگاری عاشورا، هنر است گفت:هنری که در اختیار مداحان است بهترین حربه برای دفاع از رهبر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

آهنگران تاکید کرد:مداحان در خیلی از زمینه ها مثل مبارزه با استکبار و مسائل هسته ای که  دغدغه مقام معظم رهبری و  همه ماست می توانند با لسان شعر در جامعه تاثیر گذار باشند.

 

وی با اشاره به امضای مردم پای گزاره برگ ملی  در حمایت از اصول مورد تایید رهبری در مذاکرات هسته تصریح کرد:همه باید پای این گزاره برگ ملی را امضا کنند تا به دشمن نشان دهند با طولانی کردن مذاکرات و فشار آوردن نمی تواند امتیازی از ما بگیرد و این ملت مثل کوه پشت رهبر خود ایستاده است.

 

 

پیشکسوت مداحی اهل بیت(ع) گفت:مردم باید حواسشان باشد ماجراهایی در حال رخ دادن است که مقام معظم رهبری این همه بر سر مسائل هسته ای و مذاکرات تاکید می کند.

 

وی افزود:نباید گذاشت دست بیگانگان به مراکز نظامی برسد دشمن می خواهد با یک توافق نامه تمام زحماتی را که از اول انقلاب تا امرور کشیده ایم به باد فنا دهد.

 

آهنگران تصریح کرد:مردم باید آگاه باشند و بررسی کنند تا ببینند کجای این ماجرا لنگ می زند که حضرت آقا مکررا هشدار می دهند ممکن است خیلی چیزها را رهبر انقلاب و مجلس به خاطر مصالحی نتوانند بگویند اما مردم باید هوشیار باشند.

 

وی ادامه داد:مبادا بعد از این همه شهید دادن و تحمل سالها محاصره اقتصادی و سختی ها ، خدای ناکرده همه تلاش ها را به باد فنا بدهیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:دشمن در داخل کشور در حال کار کردن است و در همه گروه ها و سازمان ها سعی می کند رخنه کند تا اهدافش را عملیاتی کند یکی از این مجموعه ها هم دولت است دولتی ها باید مراقب باشند.

 

وی با بیان اینکه به عنوان یک بسیجی پای این گزاره برگ ملی را امضا می کنم در پایان گفت: از مجلس هم انتظار داریم پای مسئله هسته ای محکم بایستد و بر مذاکرات نظارت داشته باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان