اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 20:28   |   کد مطلب: 11808
اسفنانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: این پذیرفته نیست که یک روزنامه داخلی بخواهد به شهدایی که جان خود را برای ما تقدیم کردند بی حرمتی و توهین کند. قطعا هیچ کس این موضوع را نخواهد پذیرفت.
توهین به شهدای غواص به هیچ وجه پذیرفتنی نیست/ حضور مردم در تشییع شهدا پیام آشکاری داشت

به گزارش صبح الوند، محمد علی اسفنانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن در روزنامه اصلاح طلب آرمان خطاب به شهدای غواص اظهار داشت: من هنوز این تصویر را ندیده ام اما به طور کلی باید بگویم این حضور مردم در تشییع جنازه شهدا پیام روشن و آشکاری داشت؛ شهدا برای عزت دین و مملکت حاضر شدند جانشان را بدهند و مشتاقانه در این مسیر گام برداشتند تا اسلام و مملکت عزتمند بماند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیامی که شهدا آوردند این بود که باید با عزت زندگی کرد و سیل عظیمی که در مراسم آنها حضور داشتند بر همین پیام تاکید داشتند.

 

اسفنانی در ادامه افزود: نباید به شهدایی که از همه چیز خود برای اسلام و مملکت گذشتند بی احترامی کرد و یا اینکه در مورد آنها کار غیرمنطقی انجام داد. بر همین اساس اگر کسی در داخل اهانتی به ساحت شهدا داشته باشد، جای تاسف دارد.

 

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان عنوان کرد: این پذیرفته نیست که یک روزنامه داخلی بخواهد به شهدایی که جان خود را برای ما تقدیم کردند بی حرمتی و توهین کند. قطعا هیچ کس این موضوع را نخواهد پذیرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان