اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. خرداد 1394 - 11:01   |   کد مطلب: 11810
رئیس دفتر نظام پرستاری استان همدان گفت: امروز چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
امروز چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، علی آذری‌ پسند رئیس دفتر نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه انتخابات از 8 صبح امروز جمعه آغاز شده و تا 6 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت، گفت: بعد از آن مرحله شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های تویسرکان، ملایر و نهاوند دارای هیئت مدیره مستقل هستند و خود انتخابات را برگزار می‌کنند، اظهار کرد: در شهرستان‌های اسدآباد، فامنین، کبودراهنگ و رزن اعضا به حد نصاب نرسیده و با همدان هیئت مدیره انتخاب می‌شود.

رئیس دفتر نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه 33 نفر عضو انتخابات هیئت مدیره در همدان شده‌اند، افزود:‌ از بین آنها 6 نفر پرستار، دو نفر بهیار، یک نفر اتاق عمل و هوشبری عضو هیئت مدیره انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نتیجه رأی‌گیری 30 خرداد از سوی هیئت اجرایی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، گفت: 14 تیرماه نیز هیئت مدیره از بین اعضای رئیس نظام پرستاری انتخاب می‌شوند.

آذری پسند با اشاره به دوره فعالیت چهار ساله رئیس نظام پرستاری، اظهار کرد: امیدواریم افراد شایسته‌ای در راستای اجرای کیفی خدمات و نیز دفاع از حقوق پرستاران انتخاب شوند.

وی دارا بودن شرایط عضویت در سازمان نظام پرستاری، التزام عملی به اسلام، پایبندی به قانون اساسی، نداشتن فساد اخلاقی و مالی را از شرایط انتخاب‌‌شوندگان هیئت‎های مدیره نظام پرستاری شهرستان‌ها و شورای عالی نظام پرستاری دانست.

رئیس دفتر نظام پرستاری استان همدان افزود: عدم سابقه محکومیت که منجر به محرومیت از حقوق اجتماعی باشد و نیز عدم عضویت در هیئت‌های نظارت و اجرایی از دیگر شرایط انتخاب اعضاست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان