اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. خرداد 1394 - 23:25   |   کد مطلب: 11824
کارشناس مسائل سیاسی گفت : نقش شبکه ماهواره ای در سال ۸۸ برای جریان سازی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا پررنگ بود .
تلاش برخی عوامل داخلی برای بازگرداندن عوامل فتنه گر به عرصه سیاست

به گزارش صبح الوند، حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار " کرمان ۱۴۰۰ " در رابطه با نقش شبکه های بیگانه در اتفاقات بعد از انتخابات سال ۸۸ گفت : فتنه ۸۸ یک حرکت براندازی کاملا سازمان یافته و مرتبط با دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود .

نقش پررنگ شبکه ماهواره ای  در سال ۸۸ برای جریان سازی علیه جمهوری اسلامی ایران

کارشناس مسائل سیاسی افزود : از مدت ها قبل از انتخابات سال ۸۸ بسیاری از دستگاه های امنیتی و جاسوسی غرب برای ایجاد چنین فتنه ای سرمایه گذاری کرده بودند و صدها شبکه ماهواره ای برای فعال شدن تشدید اختلافات داخلی و جریان سازی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا نقش پر رنگی داشتند .

وی فتنه سال ۸۸ را خطرناک تر از فتنه منافقین در اوایل انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد : در این فتنه دشمنان با توجه به تجربه ای که کسب کرده بودند و همچنین جریان سازی ها و استفاده از فضای مجازی و رسانه های بین المللی نقشی کاملا براندازانه داشتند و سعی کردند که آخرین امکانات و فن آوری های خودشان را در حوزه های سیاسی ، امنیتی و رسانه ای به کار بگیرند تا جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند .

هانی زاده با بیان اینکه وابستگی عناصر فتنه به بیگانگان کاملا آشکار است ، خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران با تسامحی که انجام داد در حقیقت به نوعی فتنه را با هزینه کمتری به پایان رساند .

تلاش برخی عوامل داخلی برای برگرداندن عوامل فتنه به عرصه سیاست

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد :  ولی با گذشت زمان برخی از عوامل داخلی بنا به اعتبارات سیاسی سعی می کنند عوامل فتنه ای را که می بایست در دادگاه های کاملا آشکار عینی و علنی محاکمه شوند آن ها را تبرئه کنند و بار دیگر آن ها را به عرصه سیاسی بازگردانند .

وی ابراز داشت : جریان فتنه یک حادثه دردناک تاریخی در طول انقلاب اسلامی ایران بود که هنوز ابعاد آن مشخص نشده است و رسانه های خارجی همواره اعلام کردند که حدود ۷۰میلیارد دلار برای تشدید جریان سازی های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران و سرنگونی آن هزینه کرده اند .

هانی زاده بیان کرد : مدیریت توانمند مقام معظم رهبری و هوشمندی ملت ایران و مسئولین بلندپایه معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران مانع از تحقق این فتنه بزرگ و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شد.

ملت ایران خواستار محاکمه علنی سران فتنه هستند

این کارشناس سیاسی اذعان کرد : اکنون ملت ایران انتظار دارند که سران فتنه در دادگاه علنی محاکمه بشوند ولی بنا به اعتبارات سیاسی و صلاح دید مقامات جمهوری اسلامی ایران عوامل فتنه محاکمه نشدند.

وی در پایان اظهار داشت : مردم  همچنان در پی شناخت ماهیت عوامل فتنه از طریق محاکمه علنی آن ها هستند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان