اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 9:37   |   کد مطلب: 11844
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از پیش‌بینی حضور 20 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح جوانه‌های صالحین خبر داد.
آغاز اجرای طرح جوانه‌های حلقه‌های صالحین در همدان

به گزارش صبح الوند، علی بقایی معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های حلقه‌های صالحین گفت: افتتاحیه این طرح امروز در همدان برگزار خواهد شد.

وی از پیش‌بینی حضور 20 هزار دانش‌آموز بسیجی در این طرح خبر داد و اظهار کرد: حضور در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی محلات و برگزاری کلاس تابستانی همچون کلاس‌های تربیتی، بصیرتی، معرفتی، اعتقادی و اخلاقی در این طرح پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ترویج و تعمیق مباحث اعتقادی ـ دینی در جامعه را مهم عنوان کرد و با بیان اینکه آموزش قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در همین راستا به عنوان محور اصلی فعالیت‌های جوانه‌های صالحین به شمار می‌رود.

وی افزود: این طرح در فراهم ساختن زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مجموعه متعالی بسیج نقش قابل توجهی را ایفا خواهد کرد.

بقایی با بیان اینکه باید در ایام تابستان بهترین بستر برای غنی‌سازی اوقافت فراغت نوجوانان مهیا شود، اجرای طرح جوانه‌های صالحین را در همین راستا عنوان کرد.

وی ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه مبتنی بر اعتقادات دینی را از دیگر کارویژه‌های این طرح برشمرد و خواستار توجه به این مهم شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانگفت: با توجه به انواع و اقسام توطئه‌های فرهنگی از سوی دشمن برای مقابله با ایران اسلامی، باید هوشیارانه وارد کار شد و خوراک معنوی قوی را برای جوانان و نوجوانان تأمین کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان