اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 11846
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از آغاز توزیع مرحله چهارم سبد کالا در همدان به افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
توزیع مرحله چهارم سبد کالا در همدان آغاز شد

به گزارش صبح الوند، مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از آغاز توزیع سبد کالا در بین افراد مشمول خبر داد و اظهار کرد: طبق مراحل قبلی توزیع سبد کالا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محول شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افراد آسیب‌پذیر و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی مشمول دریافت سبد کالا هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: با شارژ شدن کارت‌ها مشمولان می‌توانند از فروشگاه‌ها و تعاونی‌هایی که در دو نوبت قبل مراجعه کرده بودند، اقلام مورد نظر را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای خانوار یک‎نفره 30 هزار تومان، برای خانواده دو نفره 60 هزار تومان و در نهایت به ازای هر نفر اضافه، 10 هزار تومان به مبلغ اولیه افزوده شده است.

اقلامی با بیان اینکه افزایش مبلغ به ازای هر نفر اضافه تا سقف 120 هزار تومان است، ابراز داشت: مرحله سوم با عنوان کمک غذایی به افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی شامل توزیع 10 نوع کالا به انتخاب خود افراد است.

وی در پایان سخنانش زمان دریافت اقلام این سبد را چهار ماه دارای اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: افراد مشمول می‌توانند برای دریافت اقلام این سبد از فروشگاه‌هایی که مشخص شده است، اقدام کنند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان