اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 11861
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: چند روز پیش از سمت خود استعفا کردم و متن استعفای خودم را هم خطاب به وزیر ورزش و جوانان ارئه دادام.
چند روز پیش از سمت خود استعفا دادم/ متن استعفایم را به وزیر ورزش و جوانان ارائه دادم

به گزارش صبح الوند، محمد گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار  ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بحث استعفای خود از وزارت ورزش اظهار داشت: بنده چند روز پیش از سمت خود استعفا کردم و متن استعفای خودم را هم خطاب به وزیر ورزش و جوانان ارئه دادم.

 

به گزارش دانا، محمود گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان به دلیل کم توجهی وزارت ورزش به بحث جوانان در اعتراض به این موضوع که هیچ توجهی به امور جوانان نمی شود از سمت خود استعفا کرد که متن کامل استعفای وی خطاب به وزیر ورزش به شرح ذیل است:

 

متن کامل استعفای دکتر محمود گلزاری خطاب به وزیر ورزش و جوانان بدین شرح است:

جناب آقای دکتر گودرزی

مقام عالی وزارت

با سلام  و احترام، به عرض می‌رساند: همان‌گونه که مستحضرید متاسفانه ساختار حوزه جوانان- بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی- از جهات بودجه، امکانات، نیروی انسانی و اختیار مدیریتی به طور محسوسی ضعیف گشته و به حاشیه دولت و وزارت ورزش و جوانان رانده شده است.

با همه این‌ها، اینجانب - به گواهی اسناد ثبت شده- در مدت تصدی مسئولیت، با استمداد از الطاف بی‌کران خداوند و به پشتوانه تلاش همکاران مخلص و نیز همراهی بسیاری از معاونان دستگاه‌های عضو شورای عالی جوانان، موفق به انجام خدماتی شدم که گزارش بخشی از آنها در رسانه‌های عمومی بیان و درج شده است و تفضیل آنها انشاء‌الله بزودی تقدیم شما و دولت خواهد شد.

با کمال تعجب و تاسف در دومین سال استقرار دولت، مشکلات کلان بودجه‌ای، سازمانی و حمایتی حوزه جوانان به حدی افزایش یافته که امکان ادامه خدمت را برای اینجانب دشوار ساخته است!

از این رو، ضمن قدردانی از تمامی مدیران و کارمندان محترم و بی ادعای مرکز و استان­ها، استعفای خود را از سمت معاونت ساماندهی امورجوانان تقدیم می‌دارم و از خداوند منان خواستارم به جنابعالی توفیق دهد تا با انتخاب فردی همسو با دیدگاه‌های خودتان، در عرصه خدمت به جوانان پاکدل کشور، حضوری موثر داشته باشید.    

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان