اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 19:21   |   کد مطلب: 11863
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري 82 نفر متهم در حوزه هاي مختلف جرائم در نتيجه اجراي طرح هاي مختلف انتظامي در طول هفته گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد.
دستگيری 82 متهم در طرح امنیت اجتماعی اسدآباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علي بخشي فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان گفت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه طرح منطقه اي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود و در اين راستا انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه کرده که به توفيقات و کشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر و جمع آوري اقلام ممنوعه و ضدفرهنگي، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش و همچنين توقيف خودروها و موتورسيکلت سواران مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اين گونه طرح ها خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان اظهار کرد: علاوه بر جمع آوري تعداد قابل چشمگيري اقلام ضدفرهنگي و ممنوعه و کشف مقداري انواع موادمخدر به همراه 26 هزار نخ سيگارت قاچاق وخارجي، 82 نفر در حوزه هاي مختلف جرائم از جمله معتاد تابلو، خرده فروش موادمخدر، سارق دستگير و همچنين 32 دستگاه خودرو و 52 دستگاه موتورسيکلت سوار مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

وی ضمن قدرداني از همکاري مردم در حوزه هاي مختلف با پليس خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان شد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان