اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. تير 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 11888
مراسم تقدیر از ملی‌پوشان وزنه برداری با حضور استاندار همدان در مجموعه دهکده تفریحی، ورزشی و گردشگری تله کابین گنجنامه همدان برگزار شد.
از وزنه برداران تیم ملی با حضوراستاندار همدان تجلیل شد

به گزارش صبح الوند، در این مراسم که با حضور مهندس نیکبخت استاندار همدان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، امیر افسری فرمانده پایگاه نوژه همدان، افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان، محرابی مدیر کل فنی و حرفه ای استان، اقلامی مدیرکل رفاه کار و امور اجتماعی استان و قنبری فرماندار کبودرآهنگ برگزار شد .

استاندار همدان اظهار داشت: وزنه برداری جزو رشته های پرافتخار و خوش مدال ورزش کشورمان به شمار می رود و اکنون انتظار داریم در رقابتهای جهانی 2015 و المپیک 2016 شاهد درخشش بهتر و مدالهای خوش رنگ ملی پوشان باشیم.

وی اضافه کرد: وزنه برداری از جمله رشته های محبوب ایرانی ها است که مردم به وجود افتخارآفرینان این ورزش به خود می بالند و امیدواریم با کسب نتایج درخشان در میادین جهانی و المپیک بازهم شاهد خوشحالی مردم باشیم.

وی بیان کرد: استان همدان آمادگی همه جانبه برای میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد و در این مدت برای برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان بهترین امکانات از سوی دست اندرکاران مهیا شد.

وی افزود: همدان با دارا بودن آب و هوای مناسب و چهار فصل بهترین شرایط را برای برگزاری اردوهای تیم ملی فراهم ساخته است و امیدواریم بازهم شاهد برپایی اردوهای تیم ملی وزنه برداری باشیم.

استاندار همدان با قدردانی از حضور اعضای تیم ملی وزنه برداری کشور در همدان گفت: تا زمانی که در همدان هستم برای تمامی اعضای وزنه برداری تیم ملی برای حضور همراه با خانواده خود در همدان و استفاده رایگان از خدمات رفاهی گردشگری دعوت می کنم./همدان ورزش

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان