اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 11913
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان گفت: پلیس با عملیات های ضربتی عرصه را برای فروشندگان مواد مخدر ناامن کرده تا رضایت عموم و همچنین ایجاد احساس آرامش و امنیت در جامعه حاکم کند.
برخورد جدی پلیس همدان با فروشنگان مواد مخدر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی نجاریان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، با تاکید بر اجتماعی شدن موضوع مبارزه با مواد مخدر، گفت: برنامه های پیشگیری و بخصوص درمان معتادان توسط همه دستگاه های مربوطه باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهار کرد: در بحث اجتماعی برای ساماندهی کارتن خواب ها، سازمان های مربوطه اقداماتی انجام می دهند و گاها برنامه هایشان در حوزه اجتماعی باهم همپوشانی دارد و آنگونه که باید به صورت اثرگذار انجام نمی شود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان افزود: کارتن خوابی یک آسیب اجتماعی است و باید پیشگیری مقدم بر درمان باشد و می بایست جلوی این آسیب با انجام اقدامات جدی گرفته شود.

وی گفت: پلیس با عملیات های ضربتی عرصه را برای فروشندگان مواد مخدر ناامن کرده تا رضایت عموم و همچنین ایجاد احساس آرامش و امنیت در جامعه حاکم کند.

نجاریان اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون بیش از 600 کیلوگرم  انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط گردیده است.

وی افزود: در بحث مبارزه با قاچاقیچان و توزیع کنندگان مواد مخدر در همدات تاکنون بیش از 800 نفر بازداشت و پس از سیر مراحل به مقام قضائی معرفی شده اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان