اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 11972
معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان با حضور فرماندار و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان معرفی شد.
حاشيه های خواندنی توديع و معارفه معاون سیاسی فرمانداری همدان

به گزارش صبح الوند، مراسم معارفه معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان با حواشی جالبی همراه بود که در ادامه می آید:

* به دلیل قرار گرفتن فرمانداری همدان در یکی از میادین مرکزی شهر پیدا کردن جای پارک در اطراف فرمانداری کار بسیار سختی برای دعوت شدگان به مراسم تودیع و معارفه و بخصوص خبرنگاران بود.

* پارکینگ فرمانداری همدان بسیار کوچک است و فقط جوابگوی ماشین های فرمانداری و کارکنان است.

* طبق دعوت فرمانداری همدان مراسم قرار بود ساعت 8:30 صبح در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شود که قبل از شروع رسمی مراسم اکثر صندلی ها توسط مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان پر شده بود.

* اعضای شورای تامین شهرستان زودتر از دیگران در سالن جلسات حضور داشتند.

* جنب و جوش مدیر روابط عمومی فرمانداری در نوع خود جالب توجه بود و ایشان از همه میهمانان برنامه استقبال می کردند.

* 15 دقیقه قبل از شروع برنامه احسان قنبری معاون سابق سیاسی اجتماعی فرماندار همدان که اکنون فرماندار شهرستان کبودرآهنگ است وارد فرمانداری همدان شد و مورد استقبال گرم همکاران سابق خود قرار گرفت.

* مسئولین نظامی و انتظامی هم با نظم خاص خود و در کنار یکدیگر در سالن حضور داشتند.

* حضور پر تعداد خبرنگاران هم در نوع خود جالب توجه بود.

* اکثر اعضای شورای اداری شهرستان، شورای شهر، دهیاران و... در این مراسم حاضر بودند بطوری که دیگر جایی برای نشستن وجود نداشت.

* مراسم با 15 دقیقه تاخیر و با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

* پس از تلاوت قرآن مجید کلیپی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع سران قوا و کارگزاران نظام درباره مذاکرات هسته ای و اعتماد ایشان به تیم مذاکره کننده و حمایت از دولت یازدهم پخش شد.

* سپس علی تعالی فرماندارهمدان ضمن خوشامدگویی به حاضران در جلسه از مقام معظم رهبری به دلیل صحبت های حکیمانه و مدبرانه ایشان تشکر کرد.

وی گفت: قدرت چانه‌ زنی اعضای تیم مذاکره‌ کننده هسته ای با حمایت های قاطع رهبر معظم انقلاب میسر می‌شود.

تعالی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در جمع سران قوا و کارگزارن نظام تمام قد و با قاطعیت تمام خطوط قرمز نظام را در مذاکرات هسته ای بیان کردند که دیگر جای هیچ گونه تفسیری وجود ندارد.

وی در ادامه از زحمات احسان قنبری معاون سابق سیاسی خود و زارعی سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری تقدیر و تشکر کرده و مجاهد بنی عامریان را به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان معرفی کرد.

فرماندار همدان افزود: مجاهد بنی عامریان با مطالعه دقیق و تأیید استانداری و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده که دو سال در حوزه سیاسی فرمانداری کرمانشاه و فرمانداری قصر شیرین فعالیت داشته است.

* یکی از حواشی جالب این جلسه این بود که فرماندار همدان گفت: آقای قنبری معاون سابق فرمانداری همدان وقتی از پست های خود جابجا می شوند و به عنوان مسئول در جایی دیگر مشغول به خدمت می شوند، جایگزینان وی پس از چندین ماه مشخص شده و معارفه می شوند.

* پس از صحبت های فرماندار همدان نوبت به الماسی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان رسید تا به نمایندگی از استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این جلسه صحبت کند.

* سپس قنبری و زارعی معاون سابق سیاسی و سرپرست معاونت سیاسی هم به ارائه گزارش کار خود پرداختند و انتصاب بنی عامریان را به وی تبریک گفتند.

* قنبری به اتفاقات تلخ و شیرین خود در حوزه سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان در مدت خدمتش اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که در این حوزه بسیار مشهود است، این است که وقتی اتفاقاتی در شهر همدان رخ می دهد باید سریعا مدیریت شود.

* در پایان مراسم هم معاون جدید سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در سخنانی کوتاه از اعتماد استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار همدان به خود تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در کنار دیگر مسئولین شهرستان بتواند موفق باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان