اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1394 - 12:39   |   کد مطلب: 11976
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها باید روزانه 10 کیلو طلا از معدن زرشوران استخراج می شد ولی به دلیل تعلل و عناد برخی از افراد هنوز راه اندازی نشده است.
تعلل هشت ماهه در راه اندازی بزرگترین معدن طلای خاورمیانه در ایران

به گزارش صبح الوند به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده  نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران و مسئولان نظام به دو نکته اساسی اشاره کردند، اظهار کرد: نخستین نکته ای که مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند، لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی بود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما علی رغم همه تحریم ها ثابت کرده ایم می توانیم روی پای خودمان بایستیم، افزود: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در داخل کشور به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با انتقاد از تعلل هشت ماهه در بهره برداری از معدن زرشوران تکاب، گفت: این معدن نمونه ای از  فرصت ها است که آبان ماه سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد و بر اساس برنامه ریزی ها باید روزانه 10 کیلو طلا از آن استخراج می شد ولی به دلیل تعلل و عناد برخی از افراد هنوز راه اندازی نشده است.

عیسی زاده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و رمز پویا کردن اقتصاد کشور است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نگاه جدی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، اظهار کرد: در سایه اقتصاد مقاومتی است که می توانیم تولید را رونق ببخشیم.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی های داخلی در موضوعات مختلف، گفت: ما قبلاً در بحث موشکی و انرژی هسته ای نشان داده ایم که توانمندترین و نابغه ترین دانشمندان را داریم و اکنون نیز در اقتصاد مقاومتی می توانیم به همین ترتیب عمل کنیم.

عیسی زاده هم چنین با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم هسته ای خودمان اعتماد کامل داریم و از آنها حمایت می کنیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را درباره مسائل مختلف مانند تحریم ها و بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای مشخص کرده اند و ما هم باید به تیم مذاکره کننده کمک کنیم تا به توافق خوب با رعایت خطوط قرمز دست یابد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان