اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1394 - 14:08   |   کد مطلب: 11984
سران فتنه، سران فتنه هستند. اینها به زباله دان تاریخ پیوستند و خواب بازگشت آنها یک خواب پریشان و تعبیر نشدنی است.
آقای کرباسچی، خواب بازگشت سران فتنه یک خواب تعبیر نشدنی است

به گزارش صبح الوند، شب گذشته ضیافت افطاری احزاب و شخصیت‌های سیاسی با رئیس‌ جمهور اسلامی ایران برگزار گردید و در این نشست سیاسی آقایان حدادعادل، علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، راکعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، بادامچیان عضو حزب مؤتلفه و کولایی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب صحبت کردند.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در این دیدار ضمن تطهیر سران فتنه 88 در جمع حاضران در مراسم و در یک تریبون رسمی گفته است که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت!

غلامحسین کرباسچی که با اتهام های مالی گسترده دوران شهرداری خود، محاکمه وبه ۳ سال زندان و ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده بود و به عنوان غارتگر بیت المال در بین خاص و عام شهره بود چطور به خود اجازه می دهد که بیاید و نظام را زیر سوال ببرد و دم از مظلومیت سران فتنه بزند؟

جناب آقای کرباسچی، این شعار مردم در زمان محاكمه خود را یادتان هست که می گفتند: غارتگر بيت المال اعدام بايد گردد...حالا چه شده دم از تطهیر سران فتنه می زنید؟

دبیرکل محترم حزب کارگزاران، بد نیست در اینجا فقط چند جرم سران فتنه را با هم بازخوانی کنیم:

میرحسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد در 25 بهمن سال 89 در پی دعوت هواداران خود به راهپیمایی بازداشت شدند.

آنها در ظاهر به منظور حمایت از بیداری اسلامی یا به زعم فتنه گران بهار عربی خواستار راهیمایی شدند.

البته در باطن هدفی جز فتنه گری و تظاهرات ساختار شکنانه و به چالش کشیدن و براندازی جمهوری اسلامی هدفی نداشتند.

این در حالی بود که تنها سه روز قبل از آن در 22 بهمن مردم در حمایت از بیداری اسلامی تظاهرات کردند و سران فتنه تنها به دنبال تفرقه و به وجود آوردن جریانی موازی با جریان مردم و نظام بودند و تنها چیزی که مشاهده نشد حمایت از بیداری اسلامی بود !

* اولین اتهام سران فتنه، به راه انداختن فتنه و آشوب و لشگر کشی خیابانی به عنوان معترضین پس از انتخابات است که اصلا نیازی به دادگاه نیست و جرمی است که ثابت است .

* دومین اتهام آنها متهم کردن نظام به تقلب در آراء مردم است که چون در موعد مقرر قانونی چنین چیزی را به اثبات نرساندند پس خود به خود نظام از چنین اتهامی تبرئه شده است و آنها محکومند.

* سومین اتهام آنها براندازی نرم دولت دهم و نظام اسلامی و دشمنی با نظام اسلامی است .

و...

حالا چطور شده است که سران فتنه با این همه جرم و جنایت کلان نظام را قبول دارند و نیت بدی نداشته اند؟

عجب مظلوم اند که این فتنه را برای نظام و مردم شریف ایران پیش آوردند.

جناب آقای کرباسچی، سران فتنه، سران فتنه هستند. اینها به زباله دان تاریخ پیوستند و خواب بازگشت آنها یک خواب پریشان و تعبیر نشدنی است.

و پاسخ سخنان شما در این آیه شریف قرآن است که می فرماید:

إِنَّما جَزاءُ الَّذِينَ يُحارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَساداً أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيا وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظِيمٌ (33)

33- كيفر آنها كه با خدا و پيامبر به جنگ بر می ‏خيزند و در روى زمين دست به فساد می‏زنند (و با تهديد به اسلحه به جان و مال و ناموس مردم حمله می‏برند) اين است كه اعدام شوند يا به دار آويخته گردند يا (چهار انگشت از) دست راست و پاى چپ آنها بريده شود و يا از سرزمين خود تبعيد گردند، اين رسوايى آنها در دنياست و در آخرت مجازات بزرگى دارند.

سوره مائده آیه 32

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان