اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. تير 1394 - 16:43   |   کد مطلب: 12013
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بسیاری از مردم ایران اسلامی شهید دکتر محمدحسین بهشتی را تازه بعد از شهادت ایشان شناختند و فهمیدند چه گوهر نابی را از دست داده اند.
شهید بهشتی گوهر ناب انقلاب بود/اعلام جزئیات بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همدان

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: شهید مظلوم دکتر بهشتی واقعا یک انسان برجسته در همه ابعاد بود.

وی اظهار کرد: شخصیت شهید بهشتی، شخصیتی جامع بود، زیرا ایشان هم یک فیلسوف، هم یک عارف و آن هم یک عارف اجتماعی به تمام معنا، هم یک کارشناس مسائل سیاسی و هم یک کارشناس اقتصادی بودند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: شهید بهشتی و 72 یار باوفای ایشان از افراد ولایی و وفادار به امام و انقلاب بودند.

وی در ادامه  با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در همدان به مناسبت روز هفتم تیر سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 یار باوفای انقلاب گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ماه از ساعت 10 تا 12 در مسجد مهدیه با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان، خانواده ای معزز شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

بیات اظهار کرد: امیدواریم مراسم این شهید مظلوم به بهترین شکل ممکن برگزار شود، چرا که به گفته امام خمینی (رحمت الله علیه) «بهشتی یک ملت است» و این شهید بزرگوار باید به نسل‌های آینده معرفی شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان