اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1394 - 14:15   |   کد مطلب: 12036
مدتی پس از انتشار خبر استعفای برخی از مسئولان دولتی استان تهران برای شرکت در انتخابات مجلس، خبرگزاری ایرنا که منتشر کننده این خبر بود اصل خبر را از روی خروجی خود حذف کرد.
حذف خبر استعفای مسئولان دولتی از یک خبرگزاری دولتی + سند

به گزارش صبح الوند به نقل از  تهران نیوز؛ هرچه به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم، موج استعفای مسئولان دولتی برای حضور در انتخابات و تصاحب مجلس بیشتر می شود.

در این خصوص سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روسا و سرپرستان ادارات و سازمان های دولتی و وابسته به دولت و معاونین آنها و نیز اعضاء شورای های اسلامی شهر و روستا در صورت حضور در فعالیت های انتخاباتی باید حداقل شش ماه قبل از آغاز رقابت های انتخاباتی از سمت های خود استعفا کرده و به هیچ عنوان در آن پست شاغل نباشند.

 سید شهاب الدین چاوشی

چاوشی گفت: براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات داشته باشند باید شش ماه قبل از برگزاری انتخابات استعفای خود را تقدیم مسئولان مربوطه کنند.

به گفته وی، براین اساس و در فرصتی که از سوی وزارت کشور برای استعفا مدیران تعیین شده بود، شش نفر از مسئولان استان تهران برای حضور در فعالیت های انتخاباتی از سمت های خود استعفا کردند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران افزود: بخشدار سابق شهرستان گلستان، فرماندار سابق شهرستان قدس از جمله افرادی هستند که برای شرکت در رقابت های انتخاباتی از سمت های خود کناره گیری کرده اند.

وی تصریح کرد: دو عضو شورای شهر شهریار و دو نفر از اعضای شورای شهر ورامین نیز به منظور شرکت در رقابت های انتخاباتی از سمت های خود کناره گیری کرده اند.

به گزارش تهران نیوز؛ مدتی پس از انتشار خبر استعفای برخی از مسئولان دولتی استان تهران برای شرکت در انتخابات مجلس، خبرگزاری ایرنا که منتشر کننده این خبر بود اصل خبر را از روی خروجی خود حذف کرد.

Irnaa

این در حالی است که دولت های سعی دارند به طور گسترده در انتخابات مجلس دهم حضور یافته و اکثریت کرسی های مجلس را از آن خود کنند، بر این اساس با ورود برخی از مسئولان دولتی و همچنین همسو ساختن برخی از چهره های مطرح در کشور درصدد هستند تا از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفندماه امسال در کشور برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان