اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 12041
وزیر سابق علوم در خصوص جنجال بورسیه های غیر قانونی از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: هرچند جنجال های زیادی از سوی دولت یازدهم برای بورسیه ها در دولت دهم به راه افتاد؛ اما کمیسیون اصل 90 که مرجع رسیدگی به این شکایات است اعلام کرد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
دولت احمدی نژاد هم با تحریم مواجه بود اما نگفتیم پولی در خزانه نیست

به گزارش صبح الوند، کامران دانشجو، وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تصاحب برخی از چهره های اصول گرا توسط رسانه‌ها و جریان های اصلاح طلب اظهار داشت: این رسانه ها اگر به دنبال تصاحب و مانور بر روی چهره های اصول گرا نباشند، چه کاری می توانند انجام بدهند؟

 

وی با اشاره به اینکه انتظاری از رسانه های اصلاح طلب نمی رود تصریح کرد: این رسانه طی دو سال گذشته غیر از اینکه کارنامه بقیه به ویژه دولت قبلی را خط خطی کنند کار دیگری انجام ندادند.

 

وزیر سابق علوم با بیان اینکه ما در مسیر خدا و خدمت به خلق تلاش می کنیم، افزود: مردم ایران طعم شیرین خدمت بی منت را چشیده اند و شعار های انقلاب را سر دست گرفته اند ؛ شاید بشود چند صباحی با سیاه نمایی نظر مردم را تا حدی جابه جا کرد اما قطعاً‌ نظر مردم در خصوص خدماتی که به آنها شده است تغییر نمی کند.

 

دانشجو در ادامه ضمن اشاره به این نکته که مردم ما همانظور که هیچ گاه در برابر دشمن وادادگی را قبول نخواهند کرد، تنبلی در داخل و کم کاری مسئولین را هم قبول نخواهند کرد تصریح کرد: بیان موضوعاتی مانند خزانه خالی و... نمی تواند مسئولیت را از روی دوش مسئولین بردارد و اساساً مسئولین برای حل همین مشکلات آمده اند.

 

وی با اشاره به زمان تصدی خود بر وزارت علوم تصریح کرد: در دولت قبل هم مشکلات تحریم و مالی وجود داشت اما هیچ گاه صدای ما مبنی بر اینکه پولی در خزانه نیست شنیده نشد.

 

وزیر سابق علوم در خصوص جنجال بورسیه های غیر قانونی از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: هرچند جنجال های زیادی از سوی دولت یازدهم برای بورسیه ها در دولت دهم به راه افتاد؛ اما کمیسیون اصل 90 که مرجع رسیدگی به این شکایات است اعلام کرد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

 

دانشجو در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی دولت یازدهم خودش کارنامه ای در این زمینه نداشت،‌ به دنبال زیر سوال بردن عملکرد وزارت علوم در دولت قبل رفت و حتی مدتی هم بحث فساد در وزارت علوم را مطرح کردند.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی کار بلد باشد کار می کند خاطرنشان کرد: در دولت جدید در خصوص بورسیه ها یک سال سر و صدا کرده و الفاظی مانند "بورسیه و ما ادراک البورسیه" به کار گرفتند که سرانجام مجلس که مرجع رسیدگی به این امور است اعلام کرد خلافی صورت نگرفته است.

 

وزیر سابق علوم در خصوص جبهه یکتا هم اظهار داشت: این جبهه هنوز کار انتخاباتی نداشته است و همان مسیر اصولگرایان در انتخابات را در پیش گرفته است.

 

دانشجو در ادامه گفت: در حال حاضر مجموعه یکتا برای همه چیز از جمله آموزش عالی، ‌اقتصاد، فرهنگ و ... در طول دو سال گذشته برنامه ریزی کرده است؛ اما برنامه ای که با نگاه رهبری به مسائل کشور همراه است.

 

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات افزود: وقتی رهبری میگویند بازرسی از مراکز نظامی ممنوع نباید اسم آن را عوض کرد و به اسم دسترسی کار دیگری انجام داد یا وقتی رهبری توافق یک مرحله‌ای را مد نظر دارند نباید با تغییر اسم آن به نام بیانیه آن را چند مرحله ای کرد.

 

وزیر سابق علوم تصریح کرد: باید در سیاست خارجی چشممان به دنبال انگشت اشاره رهبری باشد و یکتا قائل به این است که مشکلات کشور باید در درون کشور و با نگاه به نخبگان و پشتوانه مردمی حل شود.

 

دانشجو در پایان گفت: نگاه ما نباید به دست آمریکا باشد چرا که آمریکا دستی است که از پشت به کشور خنجر می زند و هرکس نگاه به دست آمریکا کرد حتما نهایتا آمریکا به آن ها خیانت می کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان