اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1394 - 15:25   |   کد مطلب: 12045
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی:
ملت ما عاشق شهادت است و هرگز ذلت را نمی‌ پذیرد
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌ سینا همدان گفت: بهترین عاملی که انقلاب اسلامی را حفظ کرد، شهادت شهید بهشتی و 72 یار ایشان در حادثه هفتم تیر بود.
شهادت شهید بهشتی عامل بقای انقلاب بود

به گزارش صبح الوند، صبح امروز مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل دستگاه‌های اجرایی همدان در مسجد مهدیه برگزار شد.

در این مراسم که با مداحی و ذکر مصیبت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر همراه بود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا و امام جمعه شهر مریانج به سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب به ویژه شهید بهشتی و 72 یار باوفای ایشان است.

وی اظهار کرد: شهدای عزیز گوهر ناب و سند افتخار ملت ایران هستند و عزت کشور در گرو گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌ سینا همدان افزود: گرامی داشتن یاد شهیدان و توجه ویژه به دستاوردهای آنها در شیوه تعلیم و تربیت جامعه دینی ما و در سیره رفتار اهل‌بیت (عیله السلام) به خوبی دیده می شود.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) همواره یاد شهدای گرانقدر را زنده نگه می داشتند.

رستمی اظهار کرد: شهید با شهادتش هم خود را جاودانه می کند و هم به ملت خود حیاتی الهی و ماندگار می بخشد.

وی افزود: بهترین عامل بقای انقلاب اسلامی و تطهیر کشور از لوث منافقین، شهادت شهید بهشتی و 72 یار ایشان در حادثه هفتم تیر بود.

امام جمعه مریانج گفت: خون مطهر و پاک شهید آیت‌الله بهشتی و 72 یار ایشان فضای غبار آلود جامعه ایران در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را پاک کرده و جامعه را لایروبی کرد.

وی با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در تشیع شهدای غواص اظهار کرد: دشمنان ما بخصوص استکبار جهانی بداند، ملت غیور ایران که با شهید و شهادت خو گرفته و به شهادت ایمان داشته و به آن عشق می‌ورزد شکست‌ ناپذیر است و هرگز ذلت را نمی‌ پذیرد.

رستمی افزود: جامعه‌ای که از شهادت بترسد و عافیت‌ طلب شود، باید بداند که زمان مرگش فرارسیده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان