اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1394 - 17:37   |   کد مطلب: 12072
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: تاکنون ۱۵ هزار دانش آموز بدو ورود به تحصیل در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی استان شرکت کرده اند.
چکاپ دانش آموزان کلاس اولی به شکل الکترونیکی انجام می‌شود

به گزارش صبح الوند، حسین بهرامی نوید در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه، این طرح از ۱۷خرداد ماه آغاز شده است، افزود: هم اکنون ۲۰ پایگاه سنجش سلامت پذیرای دانش آموزان هستند.
وی با بیان اینکه امسال ۲۹ هزار دانش آموز، آماده ورود به تحصیل هستند خاطرنشان کرد: امسال این طرح به شکلالکترونیکی انجام می شود.
بهرامی نوید، هدف از اجرای طرح سنجش را آگاهی والدین از وضعیت جسمانی فرزند خود، شناسایی و مداخله به موقع و پیشگیری از بروز و تشدید معلولیت ها، پیشگیری از افت تحصیلی و تأمین بهداشت روانی خانواده ها و ایجاد زمینه مناسب یادگیری و تعلیم و تربیت با توجه به تفاوت های فردی برای کودکان دانست.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان به تفاوت‌های طرح سنجش سلامت امسال با سال‌های گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: امسال چکاپ دانش آموزان نیز به شکل الکترونیکی انجام می‌شود.
بهرامی نوید تاکید کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان الزامی است و بر اساس آیین نامه، داشتن شناسنامه سلامت برای ثبت نام در مدارس اجباری است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان