اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. تير 1394 - 19:25   |   کد مطلب: 12159
رئیس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان دیدارهای خود با مقامات ایرانی روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در مورد مسائل حل نشده درباره برنامه هسته‌ای ایران پیشرفتی حاصل نشده است.
در مورد مسائل حل نشده برنامه هسته‌ای ایران هنوز پیشرفتی حاصل نشده است

به گزارش صبح الوند، رویترز نوشت: رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی پس از پایان دیدارهای خود با مقامات ایرانی روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که در مورد مسائل حل نشده درباره برنامه هسته ای ایران پیشرفتی حاصل نشده است

امانو روز پنجشنبه با رئیس جمهور ایران و دبیر شورای امنیت ملی این کشور دیدار کرد و در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شده اعلام کرد: هدف این سفر پیش برد همکاری برای حل تمامی موضوعات مهم در خصوص برنامه هسته ای ایران من جمله  شفاف سازی ابعاد احتمالی نظامی  بوده است.

وی افزود: به اعتقاد من طرفین به درک بهتری دسترسی پیدا کرده اند اما اقدامات بیشتری مورد نیاز است.

این در حالیست که سید عباس عراقچی در جمع خبرنگاران در وین سفر یوکیا آمانو مدیرکل آژانس به تهران در روز پنج شنبه را خوب و موفق ارزیابی کرد و گفت: گزارش هایی که از تهران دریافت کردیم و گزارش هایی که همکاران ایشان دادند نشان می دهد که این سفر، سفری موفق و حرکتی رو به جلو بوده است‎.

رویترز نوشت: تهران و قدرت های جهان برای توافق نهایی در وین جمع شده اند تا از طرفی نگرانی ها در مورد برنامه هسته ای ایران و از طرفی مشکل تحریم های ایران را حل کنند.

آژانس بین المللی هسته ای نیز که نقش مهمی در مانیتورینگ و نظارت از برنامه هسته ای ایران را دارد، می تواند نقش کلیدی در انجام این توافق بازی کند. آژانس همچنان می گوید که ایران مخالف نظارت ها و بازرسی ها است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان