اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1394 - 11:22   |   کد مطلب: 12163
فرمانده انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو و کشف 10 کيلوگرم ماده مخدر صنعتي طي يک عمليات ضربتي خبر داد.
کشف 10کيلو شيشه در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب فرمانده انتظامي استان همدان گفت: در پي خبري مبني بر اينکه فردي به همراه همسرش اقدام به حمل يک محموله ماده روانگردان شيشه از غرب کشور به استان هاي مرکزي کشور نموده است، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وي اظهار کرد:  با استمرار تلاش هاي اطلاعاتي صورت گرفته و تعامل برقرار شده با پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان غربي فرد تحويل دهنده ماده روانگردان و همچنين حمل کننده آن در استان آذربايجان غربي شناسايي شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ابتداي ورودي شهر ملاير با اجراي ايست و بازرسي خودرو حامل مواد روانگردان را شناسايي کردند و در يک عمليات تعقيب و گريز با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: پس از انتقال خودرو به اداره پليس و بازرسي دقيق، مقدار 10 کيلوگرم ماده روانگردان شيشه کشف شد .

مهدیان نسب اظهار کرد: همزمان با عمليات مذکور، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان غربي نيز موفق به دستگيري تحويل دهنده اين محموله شدند.

وی افزود: تعامل اطلاعاتي هدفمند ما بين پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ، مرکز عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان غربي و فرماندهي انتظامي شهرستان همدان در توقيف و کشف اين محموله، نمونه بارزي از عزم و اراده شکل گرفته در سطح ناجا جهت مبارزه هدفمند، قاطع و اعتقادي با پديده شوم مواد مخدر مي باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان