اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1394 - 22:33   |   کد مطلب: 12168
اعضای شورای اسلامی شهر همدان با اخذ عوارض و بهای خدمات املاک توسط شهرداری همدان مخالفت کردند.
مخالفت شورای شهر همدان با اخذ عوارض و بهای خدمات املاک قبل از پایان کار

به گزارش صبح الوند، اعضای شورای اسلامی شهر همدان در یکی دیگر از جلسات علنی رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همدان که با حضور کلیه اعضاء وشهردار همدان برگزار شد، مخالفت خود را با اخذ عوارض و بهای خدمات املاکی که قبل صدور پایان کار نسبت به بهره برداری از واحد های تجاری اقدام می نمایند را اعلام کردند.

با عنایت بر بند 1 صفحه 51 تعرفه عوارض سال 93 مبنی بر وصول عوارض و بهای خدمات از املاکی که قبل از صدور پایان کار نسبت به بهره برداری از واحد های تجاری اقدام می نماید، در تعرفه سال 94 حذف گردیده و با توجه به تاثیر این بند در بازدارندگی وسامان دهی املاک فاقد پایان کار، شهرداری همدان درخواست تصویب مجدد این بند در سال94 را داشته که با مخالفت اعضای شورای شهر در جلسه صحن شورا مواجه گردید.

اعضای شورای شهر خواستار این بودند که اگر این بند اصلاح شود بندهای دیگر عوارض املاک نیز باید مورد اصلاحیه قرار گیرد.

در ادامه جلسه طرح پیشنهادی تفکیکی تیپ سه زرهی شهید قهرمان که در محدوده شهرک الوند ومنوچهری همدان قرار دارد مطرح گردید که قرار شد جلسه هماهنگی با مسئولان تیپ و شهرداری همدان در کمیسیون مربوطه شورای شهر پیگیری شود.

در پایان جلسه نیز نامه های درخواستی شهروندان با موضوعات مختلف قرائت گردید واعضای شورا نظر خود را در خصوص هر یک از بندها به دبیر جلسه اعلام نمودند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان