اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 14:33   |   کد مطلب: 12350
سخنگوی سپاه در پاسخ به زیاده‌خواهی غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد هرگونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور ممنوع و رؤیای باطل زیاده‌خواهان است.
ممنوعیت هرگونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور

به گزارش صبح الوند به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در حاشیه ی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان اظهار کرد: ملت ایران اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور را پشتوانه ی حرکت پیش رونده ی خود به سمت آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت و بالندگی ایران عزیز می داند.
وی با اشاره به زیاده خواهی های استکباری در مذاکرات هسته ای و طرح موضوع بازدید از مراکز نظامی کشورمان تأکید کرد: همانگونه که بارها گفته شده است هر گونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور توسط بیگانگان از خطوط قرمز نظام و ملت ایران بوده و چنین اجازه ای به آنان داده نخواهد شد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از آنجا که سرمایه نظامی، دفاعی و امنیتی کشور پشتوانه امنیت ملت ایران است هیچ خللی در این حوزه راه نیافته و زیاده خواهی غربی ها در روند مذاکرات هسته ای برای دسترسی به اماکن نظامی رؤیای باطلی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.
سردار شریف تصریح کرد: تردیدی نیست تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که از اعتماد و حمایت گرانسنگ مقام معظم رهبری و ملت ایران برخوردار است با قاطعیت در مقابل زیاده خواهی ها و مطالبات ظالمانه و غیر منطقی غربی ها ایستاده و از منافع ملی و قدرت بازدارندگی دفاعی کشور صیانت خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان