اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 15:03   |   کد مطلب: 12360
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه خواب پریشان آمریکا در مورد ایران تعبیر نخواهد شد، کانون تمام توطئه‌های منطقه را غده سرطانی اسرائیل دانست.
خواب پریشان آمریکا در مورد ایران هرگز تعبیر نخواهد شد

به گزارش صبح الوند، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام است و قلب اسلام در مسجدالاقصی می‎تپد؛ اظهار کرد: برای آزادسازی قدس شریف از دست استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل غاصب، باید مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی وارد عرصه دفاع از فلسطین شوند.

وی گفت: بعد از جنگ جهانی اول که ده‌ها میلیون نفر به خاک و خون کشیده شدند، سرزمین مقدس فلسطین سهمیه انگلستان شد و به قیمومیت این کشور درآمد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه بعد از آن، قوم یهود این سرزمین مقدس را اشغال کرد، افزود: بعد از تصویب شورای امنیت، آمریکا اولین و شوروی نیز دومین کشوری بودند که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت شناختند.

وی با اشاره به اینکه هر دو قدرت متحد شدند که ریشه اسلام را در منطقه از بین ببرند، گفت: در طول عمر 67 ساله رژیم منحوس و اشغالگر قدس، در تمام جنگ‌هایی که قبل از پیروزی انقلاب در رابطه با سرزمین فلسطین اتفاق افتاده، اسرائیل به پیروزی رسیده است.

کارخانه‌ای با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادله به نفع فلسطین مظلوم و ضرر اسرائیل ظالم رقم خورد، اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسرائیل در دستیابی به اهداف زیاده‌خواهانه و سلطه‌گرانه خود راه به جایی نبرده است.

وی کانون تمام توطئه‌های منطقه را غده سرطانی اسرائیل دانست و ابراز داشت: ملت ایران به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، در برابر این غده سرطانی ایستاد و با ایجاد زمینه موج بیداری اسلامی، دیگر کشورها را نیز آگاه کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی در ابعاد مختلف آن افزود: جلوگیری از رشد علمی ایران یکی از اهداف آمریکا بوده و در این راه از هیچ توطئه و ترفندی دریغ نکرد.

اعمال تحریم علیه ایران راه به جایی نبرده است

وی ادامه داد: با وجود این وضعیت و اعمال تحریم‌ها و تهدیدهای بسیار، ایران اسلامی در بعد علمی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافت به طوری که رتبه پانزدهم علمی جهان را به خود اختصاص داده است.

کارخانه‌ای با تأکید بر اینکه اعمال تحریم و فشار علیه ایران راه به جایی نبرده است، ابراز داشت: تمام معادلات آمریکا و اسرائیل در منطقه، به برکت انقلاب اسلامی با شکست و چالش مواجه شده است.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی در سال 1991، جنگ تمام‌عیار رزمی بلامنازع خود را به عنوان تنها قدرت برتر جهان، علیه اسلام آغاز کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فوکویاما، فیلسوف آمریکایی، لیبرال‌دموکراسی را یگانه قدرت جهان برشمرد و البته در این میان از وجود قدرتی به نام اسلام، نیز ابراز نگرانی کرد.

وی گفت: بنا به نظر فوکویاما، جنگ جهانی چهارم جنگ بین لیبرال دموکراسی و اسلام انقلابی است که موج دوم، بعد از فروپاشی شوروی آغاز شد و آمریکا تمام قدرت خود را علیه اسلام انقلابی بسیج کرد.

کارخانه‌ای ادامه داد: کیسینجر، دیپلمات معروف آمریکایی نیز اذعان کرده «ما نمی‌توانیم در مقابل اسلام ایستادگی کنیم بنابراین باید آن را از محتوا خارج کرده و اسلام دلخواه خود را به مردم عرضه کنیم».

وی با بیان اینکه ایجاد گروهک‌های تروریستی و وحشی همچون داعش با همین هدف آمریکایی ـ اسرائیلی انجام شده است، گفت: آمریکا لشکر خود را از منطقه خارج کرده و گروهک‌های تروریستی در قالب جنگ نیابتی، قصد ایجاد آشوب در تمام منطقه دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به کمک عربستان به جریان کفر، آن را تأسف‌بار خواند و ابراز داشت: کشورهایی چون قطر، اردن، عربستان و ترکیه چندین سال است با کمک به آمریکا درصدد فروپاشی سوریه هستند اما با مقاومت این کشور، راه به جایی نبردند.

وی وجود امنیت در ایران اسلامی با توجه به شرایط منطقه را یک موهبت الهی دانست و آن را ناشی از توکل به خدا، تبعیت از رهبری و تدابیر مدبرانه ولایت عنوان کرد.

کارخانه‌ای با گریزی به مسئله هسته‌ای ایران افزود: منافقان با ارائه گزارشی کذب به آمریکا و اسرائیل مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران، شرایطی را ایجاد کردند که کشورهای غربی خواستار رفع اتهام جمهوری اسلامی از خود شدند.

وی ادامه داد: این در حالی بود که خود غرب نیز می‌دانست فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده و انحرافی در آن وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: با این وجود ایران اسلامی در جریان راستی‌آزمایی، تمام تعهدات خود را انجام داد، ولی طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات و تکالیف خود پایبند نبود.

وی گفت: در طول دو سال و نیمی که تمام فعالیت‌های هسته‌ای ایران متوقف شده بود، هشت قطعنامه از سوی شورای حکام علیه ایران صادر شد و در نهمین قطعنامه نیز برخلاف قوانین بین‌المللی، پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع داده شد.

آمریکا و غرب ثابت کرده‌اند قابل اطمینان نیستند

کارخانه‌ای تأکید کرد: البته ایران با این وضعیت از پای ننشست و علاوه بر ادامه روند مذاکرات، به فعالیت‌های هسته‌ای خود نیز ادامه داد.

وی با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی ثابت کرده‌اند قابل اطمینان نیستند، نمونه آن را بر هم خوردن روند مذاکرات در شب گذشته دانست و گفت: آمریکا با بر هم زدن جلسه به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر است که البته تیم مذاکره‌کننده نیز زیر بار زور نخواهد رفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رعایت خطوط قرمز نظام را جزو ضروریات عنوان کرد و ابراز داشت: فرزندان غیور و انقلابی ملت ایران، در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه وعده‌های آمریکا قابل اطمینان نیست، گفت: در شرایطی که شدیدترین بازرسی‌ها در کشور لیبی در زمان قذافی و عراق در زمان صدام به بهانه لغو تحریم‌ها اعمال شد، اما باز هم آمریکا برای دستیابی به اهداف خود نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد که مردم این کشورها را به سوی بدبختی سوق داد.

کارخانه‌ای ادامه داد: دشمن تصور می‌کند می‌تواند همین نقشه را علیه ایران اسلامی به کار گیرد غافل از اینکه ایران با وجود رهبری فرزانه و مردمی آگاه و بصیر، هیچ گاه در دام این دسیسه نخواهد افتاد.

وی تنها راه برون‌رفت از مشکلات را تبعیت از رهبری دانست و ابراز داشت: خواب پریشان آمریکا در مورد ایران تعبیر نخواهد شد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان