اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. تير 1394 - 19:22   |   کد مطلب: 12635
علمای اهل سنت کشورمان خطاب به سازمان ملل با بیان اینکه ملت ایران اجازه هیچ محدودیتی برای بنیه دفاعی را نمی‌پذیرد، عنوان کردند: ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است.
مسئولان هرگز اجازه دخالت دشمن در امور نظامی کشور را ندهند/ طرح مباحث نظامی در مذاکرات هسته ای قابل قبول نیست

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به گفته دیپلمات ها شورای امنیت سازمان ملل صبح روز دوشنبه قطعنامه تائید توافق ایران و گروه موسوم به 1+5 را به رأی می‌گذارد؛ قطعنامه‌ای که حاوی جزئیات مهم و تعیین‌کننده‌ای است.در یک بند این قطعنامه آمده است که جمهوری اسلامی ایران تا 8 سال حق استفاده از موشک های بالستیک را ندارد، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان خطاب به سازمان ملل با بیان اینکه ملت ایران اجازه هیچ محدودیتی برای بنیه دفاعی را نمی‌پذیرد، عنوان کردند: ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است.

 

ملت ایران هرگز تسلیم زیاده خواهی دشمنان اسلام نخواهد شد

 

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه میرجاوه ضمن تبریک عید فطر خدمت مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان با بیان اینکه امریکا هیچگاه خیر خواه ملت ایران نبوده و نمی شود، گفت: ملت ولایی ایران اسلامی تسلیم زور ، تهدید و فشار های آمریکای جهانخوار نمی شود.

وی ادامه داد: حتی اگر توافقی هم صورت گیرد باز هم آمریکا همچنان دشمن اسلام است .

مولوی ریگیان پور تصریح کرد: مذاکرات ما در وین تنها در بحث هسته‌ای است و پرداختن به مسائل دفاعی و نظامی کشور در آن جایگاهی ندارد و کسی نمی‌تواند برای بنیه دفاعی کشور ما تصمیمی گرفته و یا محدودیتی قائل شود و ما هیچ محدودیتی را برای فعالیت‌های دفاعی خود نخواهیم پذیرفت.

 

ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است

 

مولوی عبدالوهاب کرد امام جمعه لادیز  با بیان اینکه ملت ایران هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنند، بیان کرد: محدودیت دسترسی ایران به موشک‌های بالستیک از جمله مواردی است که باید در قطعنامه شورای امنیت اصلاح شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بارها بر عدم بیان مسائل نظامی در مذاکرات هسته ای تاکید کردند، افزود: ورود آمریکا به مسایل نظامی ایران نشان می دهد که قدرت ایران وحشت در دل کشور های ضعیف اروپایی انداخته و خواب از چشمانشان ربوده است.

مولوی کرد با بیان اینکه ملت ایران سال ها تحریم را تحمل کرد تا توانست در بسیاری از امور خود کفا شود، تصریح کرد: لذا ملت ایران به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن سال ها سختی خود نمی شود.

امام جمعه لادیز خطاب به سازمان ملل گفت: ملت ایران اعم از شیعه و سنی، زن و مرد در هر بعدی از ابعاد مسائل کشور عزیزمان که رهبرمان فرمان دهد تا پای مرگ تابع هستیم و هر دستوری که ایشان دهند لبیک می گوییم.

 

ملت ایران زیر بار حرف زور نمی روند/ هدایت های رهبری در مذاکرات تمام جهان را متحیر کرد

 

مولوی زین الدین ریگی لادیز مدرس حوزه علمیه زاهدان با بیان اینکه ملت ایران هرگز تسلیم زور نمی شود، بیان کرد: استکبار ستیزی در وجود ایرانیان است و این زورگویی و زیر بال ظلم و زور نرفتن سال ها پیش نیز با خروج شاه خود را نشان داد.

 

وی ادامه داد: اکنون نیز ملت ایران زیر بار زور ایادی استکبار نخواهند رفت و تا پای جان از حقوق ملت ایران دفاع خواهند کرد.

مولوی ریگی لادیز با اشاره به تحریم های چند ساله غرب علیه ملت ایران و استقامت مردم، گفت: این مردم در سایه هدایت های مقام معظم رهبری تمام جهان را متحیر کردند.

 

مسئولان اجازه دخالت دشمن در امور نظامی کشور را ندهند/ طرح مباحث نظامی در مذاکرات هسته ای قابل قبول نیست

 

در خصوص به رای گذاشتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه اظهار داشت: ملت شریف ما هیچ وقت تسلیم زور، تهدید و فشار های آمریکا نخواهد شد.

 

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت بازدید از مراکز نظامی افزود: ایران اجازه ورود آمریکا به مراکز نظامی خود را به هیچ وجه نخواهد داد.

 

وی با بیان اینکه دشمنی کشورهای غربی در طول 35 سال برای ما ثابت شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین حربه‌های ایالات متحده آمریکا در مقابله با ایران استفاده از توان نظامی به روش های مختلف در طول این 35 سال بوده است.

 

وی ادامه داد: ملت ایران سال ها تحریم را تحمل کرد و لذا به هیچ وجه تسلیم زور، تهدید و فشار های آمریکا نخواهد شد.

 

دولتمردان اجازه دخالت دشمن در امور نظامی کشور را ندهند

 

ماموستا ملا هادی زکایی اظهار داشت: هراس دشمنان از قدرت کشورهای اسلامی، امروز به صورت تلاش دشمن برای دسترسی به مراکز نظامی ایران اسلامی و راکد کردن چند ساله موشک های بالستیک به وضوح نمود پیدا کرده است.

 

عضو شورای روحانیت جوانرود افزود: آمریکایی ها درصدد این هستند که به مراکز نظامی ما که جزو پایه های امنیت کشور ما محسوب می شوند نفوذ کنند که این نشان از هراس آن ها و در موضع ضعف قرار داشتن آن هاست. آن ها از این طریق با آشنا شدن با توان نظامی ما می خواهند تا هرگاه خواستند بدون هیچ دغدغه ای حمله کرده و همچنانکه شاهد این امر در کشورهای همسایه بودیم، مسلمانان را قتل عام نمایند.

 

ماموستا زکایی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری که در موارد متعددی دخالت در مورد مسائل نظامی را رد کردند، ملت بزرگ ایران اسلامی نیز ضمن تقدیر از تیم مذاکره کننده و تلاش های آنان هر گونه عبور از خط قرمزهای مقام معظم رهبری و ایجاد هر نوع خلل در برنامه های نظامی ایران اسلامی را رد و آنرا نقطه ضعفی برای امنیت کشور می دانند.  

 

وی تصریح کرد: خصومت و درندگی دشمنان این کشور بخصوص آمریکا امری ثابت شده است و اگر در برابر خواست این مستکبران که امروز توان نظامی کشور را هدف قرار داده اند سکوت کنیم به طور قطع فردا به سراغ قابلیتهای دیگر استراتژیک کشور خواهند رفت و این امر تا رسیدن به اهدافشان با هزاران توقع نامعقول ادامه خواهد داشت.

 

عضو شورای روحانیت جوانرود خاطر نشان کرد:  تغییر موضع هر روزه مستکبران نشان از سردرگمی آنان در برابر قدرت ایران اسلامی دارد و وظیفه امروز دولتمردان این است که به دغدغه های موجود توجه نموده و هرگز اجازه دسترسی و ورود به دستاوردهای نظامی کشور را ندهند.

 

وی یاد آور شد: اسلام ستیزی مستکبران هیچ گاه تمام شدنی نبوده و نیست اما آنها به خوبی واقفند که روحیه شهادت طلبی که از دین و اعتقادات ما سرچشمه می گیرد جایی برای  هیچ هراسی حتی از قدرت نظامی آمریکا و دست نشاندگانش باقی نگذاشته است که این امر را در هشت سال دفاع مقدس و با دست خالی، در تحریم هایی ناجوانمردانه که بر ملت ما تحمیل شد و همچنین جنگ های روانی و فرهنگی مشاهده کرده اند.

 

محدودیت استفاده از سیستم های دفاعی کشور قابل پذیرش نیست

 

ملا رشید ثنایی با بیان اینکه آمریکا همواره دشمن ملت ایران بوده است اظهار داشت: مبارزه ملت ایران با آمریکایی ها که مصداق بارز مبارزه با استکبار است تداوم خواهد داشت.

 

امام جمعه اهل سنت سرپلذهاب افزود: مقوله نظامی و دفاعی کشور جزو خطوط قرمز نظام است که بارها عدم دخالت در آن مورد تاکید رهبری قرار گرفته است و ملت ایران هیچگاه اجازه ورود استکبار به مقوله نظامی و دفاعی کشور را نخواهد داد.

 

وی تصریح کرد: آمریکا چگونه به خود اجازه می دهد در بحث نظامی ودفاعی ایران اسلامی دخالت کند درحالیکه هیچکس در امور داخلی آنها دخالت نمی کند.

 

وی ضمن محکوم کردن محدودیت استفاده از سیستم دفاعی کشور که در جمع بندی مذاکرات هسته ای وین آمده است، اذعان داشت: ملت ایران اعم از شیعه وسنی مطیع امر رهبری بوده و در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار ایستاده و همانند گذشته مقاومت خواهدکرد.

 

امنیت هر کشوری وابسته به اسرار نظامی آن است

 

عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر  اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول عمر انقلاب به صورت مداوم مورد هجوم تهدیدات و تحریم های مختلف از سوی دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشاندگانش قرار داشته، اما همیشه دشمنان این مرز و بوم در این تقابل شکست خورده اند.

ماموستا شهبازی افزود: این بار نیز استکبار چوب کارشکنی های خود را خواهد خورد، زیرا که ملت مسلمان ایران اسلامی هیچ هراسی از قدرت استکبار ندارد و هیچگاه اسرار نظامی خود را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در اختیار دشمنانی که از این قدرت سردرگم شده اند و قصد دارند به هر نحوی از این توان با توطئه های مختلف بکاهند، قرار نخواهد داد.

 

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر خاطر نشان کرد: مباحث نظامی ایران اسلامی هیچ رابطه ای با مبحث مذاکرات هسته ای این کشور نداشته و این تلاش دشمنان برای دست یابی به اسرار بنیه های دفاعی تلاشی بیهوده ای است، زیرا که امنیت هر کشوری در برابر دشمنانش به همین اسرار وابسته است

ماموستا شهبازی در پایان رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در بحث مباحث هسته ای، صبر و دعای خیر مردمان ایران اسلامی و تیم مذاکره کننده را برگ برنده توافق موجود و مشخصه وحدت دانست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان