اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. خرداد 1396 - 23:33   |   کد مطلب: 25392
با اشاره به حملات ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) ائمه جمعه و علمای اهل‌سنت استان هرمزگان این حوادث تروریستی را محکوم کردند.
علمای اهل‌سنت هرمزگان حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

به گزارش صبح الوند، به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، سیدعبدالباعث قتالی امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس با اشاره به حملات ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) گفت: حملات تروریستی از جانب هر گروهی که باشد شدیدا محکوم است و عاملان این حمله که سبب برهم زدن موقتی امنیت و ریخته شدن خون بیگناهان شده‌اند باید مجازات شوند.

وی با بیان اینکه در طول دهه‌های اخیر کشورمان مورد حملات تروریستی قرار گرفته و است مردم دل خونی از تروریست‌ها دارند گفت: اینگونه اقدامات هرگز از اراده و وحدت مردم ایران کم نخواهد کرد.

شیخ قتالی با بیان اینکه ایرانیان از هر قوم و مذهبی با هم متحد و یکپارچه هستند گفت: چنین حوادثی نمی‌تواند بین مردم ایجاد اختلاف کند و دشمن در اشتباه بزرگی است.

وی هدف دشمنان را برهم زدن وحدت و ثبات بین مردم دانست و افزود: متاسفانه منطقه خاورمیانه در جنگ و خونریزی است و دست‌هایی در کار است و پول‌‍هایی خرج می‌شود تا این حوادث را به داخل کشور منتقل کند.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس با بیان اینکه باید به اقدامات دستگاه‌های انتظامی و امنیتی اعتماد کنیم گفت: نباید اجازه داد این وقایع دردناک سبب ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه شود.

عضو شورای روحانیت شهرستان سیریک حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد

شیخ علی ماهی گیر در ساعات اولیه این حوادث ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران خاطرنشان ساخت دشمنان ایران اسلامی که از عزت روزافزون ایران اسلامی خشمگین هستند با استفاده از عمال و مزدوران خویش اقدام به حملات کور کرده تا به زعم خویش امنیت بی‌بدیل موجود در کشور را به نقاش و چالش بکشند

وی افزود: خواب دشمنان ایران اسلامی در ایجاد فتنه و بلوا در کشور هیچگاه تعبیر نخواهد شد امن‌ترین کشور منطقه در سال‌های اخیر هم به لحاظ بیداری و هوشیاری مردمش و هم به لحاظ آمادگی و جان گذشتی نیروهای جان برکف امنیتی‌اش مجال هرگونه حرکت‌های کور تروریستی را از دشمنان قسم خورده خواهد گرفت.

نویسنده مشهور اهل‌سنت استان هرمزگان هم چنین اذعان کرد: برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده است نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب و اقتدار مسئولان خواب دشمنان بزدل و ترسو را آشفته کرده برای همین با انجام حرکات‌های تروریستی قصد ضربه زدن به این اقتدار را دارند.

امام جمعه اهل سنت بندر چارک و دبیر شورای روحانیت شهرستان بندر لنگه

مسعود راهبر اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که جهان بشریت وبالاخص جهان اسلام در گیر خشونت قتل و از بین بردن انسانهای بی‌گناه و کودکان معصوم به‌دلیل تفکرات افراطی گری و فهم کج از مفاهیم متعالی و مترقی و صلح گرایانه اسلامی است و مع‌الاسف کشورهای اسلامی خاورمیانه بیش از هر جای دیگر دیگر اعمال تروریستی و خشونت طلب هستند و هر روز با تحریکات دشمنان اسلام و نداشتن بصیرت حکام کشورهای اسلامی دامنه تفرقه و تشتط بیشتر می‌شود اما در این میان ایران اسلامی با اقتدار و عزت و اتحاد و سربلندی همچون نگینی در این میان می درخشد.

امام جمعه اهل سنت بندر چارک گفت: داشتن این امنیت و آرامش به مذاق خیلی از کشور خوش نمی آید، لذا از هر طریق سعی در بر هم زدن این امر می کنند و اتفاقات ددمنشانه و تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام حاکی از همین امر است.

وی عنوان کرد: ضمن محکوم کردن اعمال شنیع و تروریستی امروز و زخمی کردن جمعی از روزه دار در این ماه مبارک از خداوند سبحان مسألت داریم به برکت این ماه عظیم کشور ما و ملت عزیز ما را از شر و کید دشمنان این نظام مصون و محفوظ بدارد و دشمنان آرامش و امنیت نظام اسلامی و مزدوانشان را به سزای اعمال ننگینشان برساند و شاهد چنین عملی دیگر نباشیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت بستک در پیامی حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد

شیخ محمد یوسف حسینی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت بستک ظهر امروز در واکنش به حملات تروریستی در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی در پیامی این حوادث را محکوم کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدین وسیله عملیات جنایتکارانه عیادی آمریکا و صهیونیست و تکفیری‌ها در ایجاد ناامنی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) توسط تروریست‌های تکفیری را محکوم کرده و برای شهدای عزیز علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند عزوجل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان