اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 7:36   |   کد مطلب: 12785
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هنوز کشورهای غربی ادعا می کنند که از مراکز نظامی ایران به صورت سرزده بازرسی خواهند کرد، هذیانی بیش نیست.
ادعای بازرسی سرزده از مراکز نظامی ایران توسط غربی ها، هذیانی بیش نیست

به گزارش صبح الوند، علی علیلو در گفتگو با آناج در واکنش به ادعای سوزان رایس، مشاور امنیت ملی اوباما مبنی بر اینکه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی البته اسنادی در خصوص حل و فصل جنبه نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای این کشور تهیه کرده‌اند که منتشر نشده است، اظهار کرد: قبلا نیز قراردادی بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران در سفر بان کی مون به ایران صورت گرفته بود البته برخی مسائل محرمانه ای است که نمایندگان از آن بی خبرند، چرا که برخی اطلاعات محرمانه است که به جز رهبر انقلاب و مسوولین ارشد کشور کسی از آن اطلاع ندارد و برخی مسائل محرمانه ای است که نمایندگان توقع ندارند از آن آگاه باشند.

وی افزود: حتی برخی اطلاعات خاص است که تمام اعضای کنگره آمریکا از آن آگاه نیستند و این امری طبیعی است و در هر کشوری چنین چیزی ممکن است.

ادعای غربی ها برای بازرسی از مراکز نظامی ایران هذیانی بیش نیست

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هنوز کشورهای غربی ادعا می کنند که از مراکز نظامی ایران به صورت سرزده بازرسی خواهند کرد، هذیانی بیش نیست، البته شاید این ادعای آنها هم مانور تبلیغاتی آنها باشد یا اینکه می خواهند کنگره را توجیه کنند، هرگز اجازه بازرسی به آنها از مراکز نظامی را نخواهیم داد اگر هم چنین چیزی باشد با اجازه مسوولین ارشد کشور آن هم طی فرآیندی خاص صورت خواهد گرفت.

برگ برنده در دست ایران است

وی در تقدیر از تیم مذاکره کننده ایران گفت: رهبر انقلاب با لسان صریح، صداقت و دیانت تیم مذاکره کننده ایران را در مذاکرات هسته ای تایید کردند، اگر نقدی هم از این تیم باشد، خود آنها نیز اعلام می کنند که تلاش آنها نسبی بوده و به طور صد در صد موفق نبودند با این حال برگ برنده در این مذاکرات در دست ایران است.

تلاش تیم مذاکره کننده ایران طاقت فرسا و نفس گیر بود

وی اشاره به تلاش های تیم مذاکره کننده ایران گفت: تلاش های تیم مذاکره کننده ایران در این مذاکرات طاقت فرسا و نفس گیر بود و باید از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خطوط قرمز نظام در این مذاکرات از سوی تیم مذاکره کننده رعایت شد، تصریح کرد: نباید از نتیجه مذاکرات بهره برداری سیاسی و جناحی شود و عده ای باید از این کار پرهیز کنند چرا که هر نتیجه حاصل شده در سایه مقاومت کل ملت ایران بوده و اگر دستاورد خوبی داشته باشد در سایه وحدت ملی بوده و اگر آثار بدی هم داشته باشد متوجه ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه تحت هر شرایطی باید از منافع ملی مردم ایران صیانت کنیم، گفت: رکن اصلی دستاوردهای توافق، مقاومت مردم، مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب و زحمت های طاقت فرسای تیم مذاکره کننده است.

بعد از توافق گشایش هایی در اقتصاد کلان کشور حاصل می شود

علیلو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از توافق، آیا تغییری در قیمت های بازار چون بازار خودرو اتفاق می افتد، اعلام کرد: تغییر چندانی رخ نخواهد داد، نباید عده ای تبلیغ کنند که بعد از حاصل شدن توافق، تغییر اساسی در قیمت های بازار و معیشت مردم صورت می گیرد، با این حال بعد از توافق، شاهد گشایش هایی در اقتصاد کلان کشور خواهیم بود که اگر دولت آن را صحیح مدیریت کند، آثار مثبتی در آینده ای نزدیک حاصل می شود.

عده ای با احساس مردم بازی نکنند

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: نباید عده ای به مردم وعده دهند که بعد از حاصل شدن توافق، تمام مشکلات اقتصادی حل می شود و با احساس بازی نکنند و از این جریان استفاده و بهره برداری انتخاباتی و سیاسی بکنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان