اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 14:21   |   کد مطلب: 12839
با آغاز فصل گرما برخی شهروندان بهاری از بوي بد باكس هاي زباله و يا نبود آن در جايگاه گلايه مند هستند مشکلی که پس از پايان فصل گرما تا حد زيادي اين نارضايتي فرو مي نشيند.
باکس های زباله سرگردان در شهرک فرهنگیان بهار+تصاویر

به گزارش صبح الوند به نقل از بهارانه، گاهی اوقات وقتی صحبت از مشکلات میشود بی معطلی به سراغ مشکلات بزرگی همچون اشتغال و اعتیاد و بالارفتن سن ازدواج و ... می رویم.

اما گاهی اوقات مشکلات کوچک شهری و معیشتی آنقدر برای همشهریان مشکل ساز می شود که خود باعث بالا رفتن اعتراضات مردمی می شود و حتی ممکن است دیگر خدمات یک ارگان را زیر سوال ببرد.

 یکی از مشکلاتی که همشهریان ما در شهرک فرهنگیان با آن مواجهند مربوط به باکس های زباله تعبیه شده در این کوچه هاست، به گونه ای که این باکس ها در نزدیکی زمین های خالی و به دور از ساختمان های مسکونی قرار داده می شود اما با گذشت زمان که مالکین اقدام به ساخت منزل مسکونی در این زمین ها می کنند و ساکنین در این ساختمان ها ساکن می شوند به دلیل بو و فضای به وجود آمده از تجمع زباله در مقابل ساختمان خود اقدام به تغییر محل این باکس ها می کنند، به گونه ای که ممکن است ساکنین مسافت طولانی برای حمل زباله و قرار دادن زباله در این باکس طی کند.

یکی از اهالی این منطقه با گلایه از این مسئله گفت: مسئولین باید از پیش محلی را برای این باکس ها تعبیه کرده و فکری برای آن بکنند تا برای ساکنین مزاحمتی ایجاد نشده و دیگر اقدام به تغییر مکان این باکس ها نکنند. اگر قرار باشد همه این باکس هایی که کنار زمین های خالی تعبیه شده  بعد از اینکه ساختمان جدیدی در محل ساخته شد به درخواست ساکنین جابجا شود ، بعد از مدتی دیگر هیچ باکس زباله ای در کوچه ها باقی نمی ماند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان