اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 16:45   |   کد مطلب: 12940
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:
اعتبار پنج هزار میلیاردی جهت اتمام پروژه های مسکن مهر کشور نیاز است
معاون وزير راه و شهرسازی گفت: برای اتمام همه پروژه های مسکن مهر در کشور بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اعتبار پنج هزار میلیاردی جهت اتمام پروژه های مسکن مهر کشور نیاز است

به گزارش صبح الوند، احمد اصغری مهرآبادی در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان که در محل سالن جلسات فرمانداری همدان تشکیل شد، اظهار داشت: در خصوص خدمات زیربنایی و روبنایی مسكن مهر در کشور اقدامات خوبی انجام شده است و پول پیمانکاران از طریق فروش اراضی یا واگذاری زمین به آنها تامین خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ساخت  49 واحد کلانتری جهت مسکن های مهر کشور در دست اجرا است.

اصغری مهر آبادی با توجه به نیاز مبرم پروژه های مسکن مهر کشور به احداث مسجد و مدرسه اظهار کرد: برای ساخت بیش از 400 مدرسه، اعتباری بالغ بر چهار هزار 800 میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: ساخت مسجد هم از دیگر نیازهای مهم و ضروری سایت های مسکن مهر است که با پیگیری های صورت گرفته ساخت بیش از 400 مسجد در این سایت ها پیش بینی شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور گفت: در بحث محوطه‌سازی، خدمات روبنایی و زیربنایی، جهت ساخت مساجد و مدارس در سایت های مسکن مهر از منابع داخلی دولت به این پروژه‌ها اعتبارات لازم تزریق می شود.

وی همچنین در خصوص ساخت مدارس در این پروژها، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور امضا شده است و ما هم در حد توان این نهاد را جهت ساخت مدارس یاری خواهیم کرد.

اصغری احمد آبادی افزود: پروژه‌های مسکن مهر کشور باید تا پایان سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار شود و امیدواریم که این امر مهم محقق شود.

وی از تخصیص دو میلیارد تومان یارانه و دو هزار تن قیر جهت پروژه های در حال ساخت استان همدان خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشرفت پروژه های مسکن مهر در استان همدان بیش از 90 درصد می باشد که از میانگین کشوری هم بالاتر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان