اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 10:45   |   کد مطلب: 13370
امروز را به یمن میلاد شما که مظهری از پاکی‌هایی روز دختر نامیده‌اند و دختران بارانی سرزمینمان معصومیت را از نام و سیره تو وام می‌گیرند.
دختران‌ ما معصومیت را از تو وام می‌گیرند...

به گزارش صبح الوند، روز اول ذیقعده‌ ولادت با‌سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر فرا رسیده است.

مدینه، به یمن میلاد تو آسمانی‌تر از قبل گشته و پنجره‏ها به شوق دیدن چشمانت به روی جهان باز شده‌اند.

امروز سخن از ولادت بانویی گرانقدر و والا مقامی‌ است که میهمان قلب‌های ایرانیان است، بانویی که با قدم‏هایش پا به‌ سرزمین کویری قم نهاد و در کالبد عاشقان ولایت روحی تازه دمید.

امروز، روز میلاد آینه‌هاست، روز میلاد بانویی که در کنار نام با‌شکوهش عاشقی را می‌توان دید، امروز روز میلاد خواهر مهربان ضامن آهوهاست.

ای بانوی بزرگوار نگاه پاک شما از معصومیت سرچشمه می‏گیرد و بارگاه طلایی‌ات نگین ایران است که در قم می‏درخشد.

شما از جنس پروانه‏های شمع ولایتی زیارت بارگاه تو به انسان اعتماد به نفس و امیدواری‌ و او را از غرق شدن در مرداب نا امیدی نجات می‌دهد.

شما کریمه اهل‌بیتی (ع) که زائران مرقدت تو را برای رسیدن به آرزوهایشان واسطه قرار می‌دهند و پروردگار مهربان برای زیارت شما پاداش عظیمی قرار داده‌ و آن ورود به بهشت است.

تو بانویی بهشتی هستی که غرق در عبادت و نیایشی و از تمام زشتی‌ها دوری، تو را معصومه نامیده‌اند، زیرا عصمت مادرت زهرا (س) در تو نیز تجلی یافته است.

امروز را به یمن میلاد شما که مظهری از پاکی‌هایی روز دختر نامیده‌‌اند و دختران بارانی سرزمین ما معصومیت را از نام و سیره تو وام می‌گیرند.

دختران سرزمین ما تو را الگوی خود قرار داده‌اند، تویی که سرچشمه علم و تقوا و فضائل اخلاقی هستی، امروز بر تمام دختران سرزمین خوبمان ایران مبارک باد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان