اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 3:12   |   کد مطلب: 13391
فرشته قاضی که نام اصلی‌اش فاطمه طیری قاضی است از مقاله نویسان پای ثابت روزآنلاین، سایتی که بودجه خود را از بنیاد جاسوسی هیفوس تامین می‌کند، می‌باشد.
گزارش‌های بسیار مضحک خبرنگار فراری علیه ایران/پول‌های بنیاد جاسوسی هیفوس در جیب "فرشته قاضی"

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سایت روزآنلاین که توسط مسعود بهنود از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران و از مرتبطین نزدیک دستگاه امنیت و اطلاعات پهلوی(ساواک) و یکی از حامیان گروه‌های ترور در ایران من جمله منافقین و اشراری نظیر عبدالمالک ریگی اداره می‌شود، محفلی برای حضور افراد معاند و فتنه‌انگیزی همانند فرشته قاضی شده است.

 

فرشته قاضی که نام اصلی‌اش فاطمه طیری قاضی است از مقاله نویسان پای ثابت روزآنلاین، سایتی که بودجه خود را از بنیاد جاسوسی هیفوس تامین می‌کند، می‌باشد.

 

نامبرده که سعی دارد گزارش‌ها و نوشته‌های خود را بر اساس منابعی که در ایران بدست می‌آورد بنویسد، بیشترین تمرکز خویش را روی ارتباط با زندانیان در ایران معطوف کرده است. قاضی ضمن ارتباط با خانواده‌های زندانیان اقدام به دریافت اطلاعات و تحریر گزارش‌های دروغ خود می‌نماید.

 

او یک بار در سال 1383 در ایران بازداشت می‌شود که به امراض روحی و روانی خود اعتراف می‌کند و از همین جهت توانایی زندگی با همسرش را هم از دست می دهد. قاضی پس از آزادی از زندان مدعی می‌شود که او را در این دوران شکنجه کرده و حتی مدعی می‌شود به او تجاوز شده است! وی که پیش از آن بینی خود را جراحی کرده بود ادعا می‌کرد که در زندان و در اثر کتک خوردن بینی اش به این حالت درآمده است.

 

با این حال قاضی در دوره‌ای از فعالیت‌های مطبوعاتی دست می‌کشد ولی با مهیا شدن فضا برای اغتشاش و درگیری در سال1388 فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با روزآنلاین به همکاری می‌پردازد.

 

فرشته قاضی معتقد است که حاکمان جدید در انقلاب اسلامی، سرکوب‌گر بوده و مردم را از زندگی اجتماعیشان محروم کرده و مادران بسیاری را داغ دارکرده‌اند! او اتفاقات انتخابات سال88 را ناشی از بغض مردم دانسته و آن را یک جنبش مردمی علیه حکومت قلمداد می‌کند.

 

او در تصویری که از ایران سال88 می‌سازد هدفی جز تقابل مردم و حاکمیت را که اتفاقا از محورهای اصلی فعالیت روزآنلاین محسوب می‌شود، پیگیری نمی‌کند.

 

نامبرده در گزارشی در خصوص بازداشت شدگان حوادث فتنه می‌نویسد: "...اکثر آزادشدگان عنوان کرده‌اند که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند... آنان مورد شکنجه قرار می‌گیرند تا اعتراف کنند از ستاد میرحسین موسوی و یا خارج از کشور خط گرفته‌اند."

 

قاضی با بهره‌گیری از شخصیت‌های دینی برای موجه جلوه دادن فتنه‌ی 1388 بخش دیگری از روش‌های رسانه‌ای خود در حمایت از این جریان را به نمایش می‌گذارد. او در مطلبی با عنوان "لیلا توسلی، زینب فاجعه عاشورای سال گذشته بود" توسلی را شبیه حضرت زینب‌کبری دانسته که برای خونخواهی از برادرش فریاد می‌زند!

 

فرشته قاضی که در طول سال 88 و بعد از آن مقالات و گزارش‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران نگارش کرده خود را از فعالان مهم جنبش‌های فمنیستی و آزادی زنان دانسته و با راه‌اندازی کمپین‌های "دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها، کمپین قانون بی سنگسار، نه! به همه مظاهر نوبنیادگرایی" که اعضای آن‌ها اکثرا زنان فراری مرتبط با فتنه می‌باشند و نیز با حمایت از فرقه بهائیت و حلقه عرفانی که رئیس آن محمد علی طاهری است، درصدد مدیریت یک جریان رسانه‌ای نرم علیه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان