اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 14:46   |   کد مطلب: 13466
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد:
نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی؛ پیام همیشگی ملت ایران به دنیا
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند سیاست ما در مقابل کشورهای مستکبر جهان به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.
پیام همه ملت ایران به آمریکا؛ نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیرامون راهبرد غرب در مواجه ایرانِ پس از مذاکرات هسته ای اظهار داشت: برخی که هنوز بر طبل مذاکره با آمریکا می کوبند باید بدانند که طبق فرموده ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) ایران و آمریکا هیچ گاه مذاکره دو جانبه نخواهند داشت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند" ایجاد اختلاف میان دولت‌ها و خطرناک‌تر از آن میان ملت‌ها در دستور کار استکبار قرار دارد"، گفت: بیانات ارزشمند حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) زنگ خطری بسیار جدی برای کسانی است که چشم و گوش خود را بسته اند و دل به آمریکای خبیث خوش کرده اندو

بیات اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند سیاست ما در مقابل کشورهای مستکبر جهان به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

وی با اشاره به جنایت ها و خیانت های آمریکا در حق ملت ایران و همه ملت های مظلوم جهان افزود: دلایل زیادی برای سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و استکبارستیزی ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران وجود دارد که از آن جمله می توان به راه اندازی کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی، فتنه 88، تطهیر سران فتنه، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم های مختلف سیاسی، اقتصادی، پزشکی، بلوکه کردن دارایی ها ایران، جریان‌ سازی‌ های متعدد نسبت به براندازی نظام اسلامی و ... اشاره کرد.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: ملت ایران هیچگاه خیانت های آمریکا و هم پیمانانش در هشت سال دفاع مقدس و به خاک و خون کشیدن هزاران جوان این مرزوبوم را از یاد نخواهند برد.

وی اظهار کرد: دشمنان ما و بخصوص آمریکایی ها بدانند که خواب بازگشت مجدد آنها به جمهوری اسلامی ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

بیات افزود: پیام و شعار همه مردم ایران برای آمریکا این است که نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان