اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 0:30   |   کد مطلب: 13481
جامعه روحانیت مبارز در دیدار با دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری موافقت خود را با تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان اعلام کرد و قرار شده اعضای شورا به دو روش اقناعی و توافق از سوی جامعه روحانیت انتخاب شوند.
موافقت جامعه روحانیت مبارز با تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان کشور

به گزارش صبح الوند، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان در گفت‌و گو با فارس،‌ با بیان اینکه محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری هفته گذشته با دبیرکل و اعضای جامعه روحانیت مبارز دیدار و پیشنهاد تشکلی شورای هماهنگی اصولگرایان را مطرح کرده است، گفت: جامعه روحانیت مبارز  موافقت خود را با تشکیل این شورا اعلام کرد.

وی افزود:‌ تمام احزاب و شخصیت های اصولگرا با وجود سلایق مختلف به تفاهم رسیدند که شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت جامعتین تشکیل شود و نماینده احزاب اصولگرا که مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب را دارند در این شورا حضور داشته باشند.

کوهکن در پاسخ به این سوال که آیا نماینده تمام احزاب در این شورا حضور خواهند داشت گفت: اعضای شورا به 2 روش اقناعی و توافقی از بین احزاب با صلاحدید جامعه روحانیت مبارز انتخاب می شوند.

نایب رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: ‌با تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان  کمیته‌های سه ضلعی و چند ضلعی اصولگرایان منحل و همه به این شورا می‌پیوندند.

گفتنی است پیش از این غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی هم در این راستا با جامعه روحانیت دیدار و موافقت خود را با تشکیل این شورا اعلام کرده بود.

به گزارش فارس، برخی خبرها حاکی از آن است که  تعداد اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان متشکل از 16 نفر به نمایندگی از احزاب اصولگرا خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان