اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 20:25   |   کد مطلب: 16856
کارشناس مسائل سیاسی در استان همدان گفت: با توجه به اعلام مواضع کاندیداها در سراسر کشور، میانگین ورود جریان اصولگرا به مجلس به مراتب بیشتر از جریان اصلاح طلب است.
اصول گرایان بیشترین منتخبان خبرگان و مجلس در کشور را به خود اختصاص دادند

به گزارش صبح الوند، محمود قاسمی در گفتگو با نافع افزود: با توجه به اعلام مواضع کاندیداها تا به امروز اکثریت مجلس شورای اسلامی را جریان اصولگرایی در اختیار دارد که حتی در صورت اعلام نهایی نتیجه انتخابات، میانگین حضور اصولگرایان در مجلس دهم به مراتب بالاتر از جریان اصلاح طلب است.

وی اظهار کرد: طبق آمار کشوری در بین 86 نفر راه یافته به مجلس خبرگان رهبری نیز اکثریت جریان با اصولگرایی هستند.

قاسمی به اشاره به توطئه های رسانه های خارجی در مورد انتخابات ایران نیز گفت: مشارکت بیش از 60 درصدی مردم در دو موضوع مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با توجه به دعوت مقام معظم رهبری بسیار قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: اهمیت مشارکت 60 درصدی مردم هنگامی مشخص می شود که دشمنان از ماه ها پیش در رسانه های خود شروع به تحریم انتخابات کرده بودند و با وجود کار رسانه ای بسیار سنگین و شدید دشمنان، ملت ایران ثابت کردند که همچنان ولایت و رهبری برای آنها حرف اول را زده و گوش به هیاهوی دشمنان انقلاب نمی دهند.

قاسمی خاطر نشان کرد: این انتخابات را به فال نیک می گیریم و به لطف خدا با شعار سال مقام معظم رهبری که همدلی و هم زبانی است، بتوانیم با حضور هر دو جناح در مجلس شورای اسلامی و خبرگان  کارها را به درستی پیش ببریم .

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت: این پیام در واقع  تقدیر و تشکری از ملت ایران است که بار دیگر به اندیشه های امام و دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته و نشان دادند که پایبند به ارزش ها و اعتقاداتشان هستند.

قاسمی افزود: قسمت دیگر پیام تاکید بر مسئولان مبنی بر قدردانی از مردم به صورت عملی بوده و انتظار رهبری از مجریان حکومتی این است که با توجه به لبیک مردم دیگر نوبت آن ها است و باید با حل مشکلات مردم گام های عملی و مهمی در سال آینده بردارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان