اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1398 - 9:41   |   کد مطلب: 32554
6کاندیدای مطرح از جناح اصولگرا و اصلاح طلب به سه سوال مشترک که مهمترین آن، معرفی برنامه خود برای بهبود وضعیت کشور در صورت راهیابی به مجلس یازدهم چیست را پاسخ دادند.

به گزارش صبح الوند، 6کاندیدای مطرح از جناح اصولگرا و اصلاح طلب به سه سوال مشترک که مهمترین آن، معرفی برنامه خود برای بهبود وضعیت کشور در صورت راهیابی به مجلس یازدهم چیست را پاسخ دادند. 

 

به گزارش صبح الوند ؛ ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس از صبح امروز24 بهمن ماه آغاز می شود. 

 

در پی این بیانیه اکثر جناح های سیاسی به بیان دیدگاه ها و کاندیداهای مدنظر خود و معرفی برنامه های آنها می پردازند سایت خبری صبح الودن بدون جانبداری از هیچ گرایش سیاسی به گفتگو با چندین نماینده مستقل اصولگرا و اصلاح طلب در سطح استان و معرفی آنها پرداخت. 

 

**امین امیرگان؛ تمام هدفم اشتغال در بخش خصوصی و اصل 44 قانون اساسی است/ به شدت با اصلاح طلبان مخالفم  

امین امیرگان کاندیدای جریان مستقل که سابقه نظارت و اجرایی در پروژه های مالی و هم اکنون در بانک صادرات مشغول است گفت: با توانمندی ها و نظارت های مالی که داشته ام در خودم احساس تکلیف کردم و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب که بوسیله جوانان شکل می گیرد حضور فعال داشته باشم . 

وی ادامه داد: در حوزه مالی و اشتغال ورود پیدا می کنم و هدفم ورود به بخش خصوصی و در مباحث اصل 44 قانون اساسی که منجر به اشتغال زائی جوانان می شود و به شدت با اصلاح طلبان مخالفم و مستقل ام . 

 

**شیرویه جعفری نسب؛ کسانی که خیانت می کنند باید از مدیریت حذف شوند 

شیرویه جعفری نسب کاندیدای جبهه انقلابی گفت: طبق فرمایشات رهبری در کشور دو جریان انقلابی و غیر انقلابی داریم و گرایش های سیاسی را قبول ندارم و بعنوان یک فرد انقلابی به میدان آمده ام و هدفم ایجاد رفاه اجتماعی بخصوص برای قشر جوان است چرا که مدیریت اقتصادی کشور بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: شعار من در انتخابات نجات اقتصاد کشور و تعیین استراتژی اقتصاد اسلامی است که تمام اصلاحات نظام بانکی صورت گیرد و تولید سطحش بالا رود .

گفتنی است: وی مدرس دانشگاه آزاد همدان و مشاور اتاق بازرگانی و 32 سال فعالیت اقتصادی دارد. 

**مهدی عبدل: در بخش مهارت آموزی و اشتغال برنامه های مشخصی دارم 

مهدی عبدل مهندس معدن گفت: پتانسیل کاری و ظرفیتی که در حوزه اقتصاد داشتم احساس تکلیف کردم تا برای مکشلات مردم چاره ای اندیشیده شود . 

وی ادامه داد: هدفم ورود به بخش اشتغال و رونق تولید است و مهارت آموزی جوانان را در دستور کار دارم و گرایش سیاسی خاصی ندارم و کاندیدای مستقل هستم. 

**مهدی حیدری: بعنوان جوانانی که ندای رهبری را در گام دوم انقلاب  لبیک گفتند حضور یافتم 

مهدی حیدری با اشاره به سخنان رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب که بسهم عمده آن بر دوش جوانان است گفت: در راستای فرمایشات حضرت آقا که مسئولیت گام دوم انقلاب بر عهده جوانان است احساس تکلیف کردم که در این مسیر می توانیم کمک کنیم و در آزمون هایی مثل شورای ائتلاف و از ما رتبه های خوب یرا کسب کردیم. 

وی ادامه داد: با شعار اقتصاد عدالت و فرهنگ وارد عرصه می شوم و فریاد عدالت خواهی را سر می دهیم و برنامه های راهبردی برای کاهش فساد دارم و مبانی اقتصاد اسلامی مدنظر ماست . 

**سعیده کیانپور؛ احداث بازارچه های محلی ویژه دستاوردهای زنان بی سرپرست و ایجاد اشتغال

سعیده کیانپور در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  بعنوان نسل سوم انقلاب با تاسی از مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پا به عرصه انتخابات گذاشتم

 وی ادامه داد: به عنوان کاندیدای مستقل وراد عرصه شدم و بعنوان یک جوان برنامه هایی برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر همدان دارم و امیدوارم راهگشای حضور جوانان در عرصه های مهم مدیریتی باشم.

برنامه ها در چند حوزه اعلام می کنم. 

کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید به منظور رفع مشکلات مردم برنامه های عملیاتی ارائه دهند و بعنوان نمایندگان مردم باید حرف دل ملت را بزنند. 

حوزه اقتصادی: ایجاد بستر مناسب و تسهیل قوانین جهت تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به منظور ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان.

احداث بازارچه های محلی ویژه دستاوردهای زنان بی سرپرست و ایجاد اشتغال.

اجتماعی:پیگیری طرح بازنشستگی پیش از موعد بانوان ۲۰سال و آقایان ۲۸سال جهت حمایت از قشر جوان.

فرهنگی:با توجه به اینکه همدان شهری توریستی تفریحی و گردشگری است باید به جاذبه های توریستی آن توجه کرده و سعی در ثبت ملی آثار تاریخی نمود و زیرساخت های کافی برای اسکان مسافرین را که یکی از مشکلات گردشگری است فراهم کرد.

آموزش: رفع مشکلات معیشتی و منزلتی فرهنگیان و کمک به افزایش جذب هیئت علمی و اساتید جوان تا از خروج نخبگان علمی جلوگیری شود.

قضایی:با بسترسازی و زمینه سازی کار و اشتغال می توان از کودکان و نوجوانان کار و زنان بی سرپرست حمایت کرد.

منابع طبیعی:با توجه به اینکه همه ساله مردم با ریزگردها و آلودگی هوا مواجه هستند می توان با ایجاد کمربند سبز شهری جهت کاهش این معظل اقدام کرد.

و در پایان در خصوص گرایش سیاسی بعنوان جوان انقلابی و ولایی پا به عرصه سیاست گذاشته و به هیچگونه حزب یا گرایش سیاسی وابسته نیستم.

**روح الله نباتی: بزرگترین مانع جهش اقتصادی کشور سیستم بروکراتیک و کند اداری کشور است/ برای رسیدن به انقلاب صنعتی نیازمند یک انقلاب اداری و اجرایی هستیم

روح الله نباتی نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شرایط ویژه داخلی، اقتصادی و معیشتی، وضعیت منطقه ای و بویژه بعد از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و باز شدن فضای جوانگرایی بعد از بیانیه گام دوم در کنار توانایی های فردی اینجانب و اشرافیت به قوانین و مقررات و تخصص بنده و البته تقاضاها ی برخی بزرگان مشوق اینجانب برای حضور در انتخابات بود و احساس تکلیف کردم. 

وی ادامه داد: مهمترین برنامه های ما ابتدا پیگیری موضوع شفافیت مالی و عملکردی نمایندگان مجلس خواهد بود و سپس برنامه ریزی در خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و توجه ویژه به اقشار محروم و مستضعفین و توزیع عادلانه منابع و بودجه در بین مردم است. 

نباتی در خصوص سیاست خارجی افزود:  تعامل قاطعانه و از موضع اقتدار و با رعایت 3 اصل عزت حکمت و مصلحت را در دستور کار دارم و پیرو خط رهبری و انقلاب و پیگیری همه جانبه کشور خواهم بود. 

کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف گفت: معتقدم برای پیشرفت و جهش اقتصادی  بعد از انقلاب اسلامی نیازمند یک انقلاب صنعتی هستیم و بزرگترین مانع جهش اقتصادی کشور سیستم بروکراتیک و کند اداری کشور است که برای گذر از این وضعیت و رسیدن به انقلاب صنعتی نیازمند یک انقلاب اداری و اجرایی هستیم.

 

انتهای پیام /آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان