اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آذر 1399 - 12:04   |   کد مطلب: 34377
مهدی امینی گفت: در ۶ ماه پایان کار دولت دچار نوسانات شدید در حوزه بصیرتی خواهیم بود.
تاریخ انقضای اصلاح طلبان تمام شده است/۶ ماه باقی مانده از دولت، آبستن حوادث مختلف

به گزارش صبح الوند، به گفته کارشناسان اقتصادی ارز در ماههای آینده به حدی کاهش می یابد تا مردم دوباره اقبال به اصلاح طلب هایی نشان دهند که این وضعیت را در ۷ سال و نیم گذشته رقم زدند تا دوباره اینها سر کار بیایند.

لشکرکشی سلبریتی ها در آستانه انتخابات

در انتخابات گذشته شاهد حضور پر رنگ سلبریتی ها در تعیین رای مردم بودیم که در این ۴ سال گذشته شاهد پشیمانی بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی بودیم.

شاید دولت بتواند از بهمن ماه کار را به جایی برساندکه مردم ارز و سکه های خود را بفروشند و اینها در بانک مرکزی انباشته شده و بعد از به روی کار آمدن دولت اصلاح طلب دوباره همین آش و کاسه.

باید بدانیم ۶ ماه دیگر جریان اعتدالگرهای روحانی اصلاح طلب های خاتمی تکرار بهاری های احمدی نژادی سازندگی های هاشمی اصول گراهای مدل لاریجانی در مقابل همه مردم در یک جبهه خواهند بود که متشکل از ۵ جریان هستند.

مهدی امینی، کارشناس سیاسی گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ با یک حزب واحد روبرو هستیم که همه سعی خود را برای رای آوردن کرده اند که اگراین بار مردم با اشتباه راهبردی و استراتژیک رای به تفکر فاسد اصلاح طلبان بدهند جای جبران نیست و از روی مردم جوری رد می شوند که هیچ اسمی از اسلام باقی نمی ماند و انقلاب اسلامی التماس دعا.

وی افزود: از اسلام پوسته ای مثل مالزی درست می کنند و در درونش استحاله و کاری که با یاران مختار در دارالحکومه کردن و عین ۷۰۰۰ نفر را گردن زدند با مدلی دیگر با ما خواهند کرد.

۶ ماه باقی مانده از دولت، آبستن حوادث مختلف

رئیس اندیشکده فتح اظهار کرد: این انتخابات آمده که با همه جبهه خودش بجنگد و این جنگ جنگ احزاب و خندق است اگر یک روز بر پیامبر و اسلام قبیله به قبیله می زدند در جنگ احزاب حتی یهودی هایی که پیامبر با عطوفت و مهرورزی به آنها پناه داد آنها هم رفتند با قبایل دیگر ید واحده شدند و ائتلاف کردند و به پیامبر زدند.

امینی در پایان گفت: ۶ ماه باقی مانده آبستن حوادث مختلف است هر طور شد رای می خواهند جمع کنند باید اینها را به سطل آشغال تاریخ بیندازیم اگر اینبار رای نیاورند تاریخ انقضای سیاسی شان صادر شده و می دانند که باید محاکمه شوند.

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان