اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1399 - 13:09   |   کد مطلب: 34405
حسین افشاری با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود گفت: نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند و مناطق روستایی نیز از هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ شروع می‌شود.
دعوت فرماندار همدان از نخبگان برای نامزدی در انتخابات شوراها

به گزارش صبح الوند، حسین افشاری، فرماندار همدان  گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: معتمدین و نخبه‌های مناطق شهری و روستایی که شناخت کافی از نیازهای مردم منطقه دارند، وارد عرصه این انتخابات شوند تا بتوانند اثربخشی لازم را داشته باشند.

فرماندار نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها را از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند بیان کرد و گفت: ثبت نام به مدت هفت روز ادامه دارد و نامزدها می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و مناطق عشایری نیز از هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ شروع می‌شود تا ۲۲ فروردین ادامه می‌یابد.

افشاری اظهار داشت: داوطلبان شهری از ۲۰ آذر و داوطلبان روستایی از ۱۶ دی می‌توانند برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه به دفاتر خدمات قضائی و یا پلیس +۱۰ مراجعه کرده و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیکwww.adliran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/د

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان