اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. شهريور 1394 - 0:31   |   کد مطلب: 13898
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تحریم ها لغو نشود نتیجه مذاکرات سه بر هیچ به نفع دشمن است،گفت: ساده لوحی است که فکر کنیم مسئله هسته ای دشمنی آمریکا با ما را کاسته است اصلی ترین مسئله برای آنها اسلام است.
اگر تحریم ها لغو نشود نتیجه مذاکرات 3 به هیچ به نفع دشمن است

به گزارش صبح الوند به نقل از سایت قم فردا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی برگزار شد با اشاره به اینکه امروز در مرحله حساسی از تاریخ ایستاده ایم،اظهار داشت:اگر در سال های گذشته باید با استدلال های خاصی وجود دشمن را نشان می دادیم امروز دیگر دشمن خود را برای ما نمایان کرده است.

وی افزود:دشمن اصلی امروز نیازی به توضیح ندارد امروز استکبار جهانی در مقابل ما قرار گرفته است در جریان های مختلف مانند ترورها برخی افراد خاص در ظاهر دشمن ما بودند در حالی که دشمن اصلی در پشت پرده در حال هدایت این گروه ها بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به خود دشمن مستقیم رسیده ایم،تصریح کرد:اوج ساده لوحی است که فکر کنیم مسئله هسته ای دشمنی آمریکا با ما را کاسته است،اصلی ترین مسئله اسلام و کفر است.

وی ادامه داد:آمریکا هایی خود را مانند فرعون حاکم کل کره خاکی می دانند و همه ی دنیا نیز تسلیم آنها شده اند به جز ایران اسلامی که در مقابل زورگویی های آنها ایستادگی کرده و می گوید حاکمیت از آن خداوند است.

سردار نقدی تاکید کرد:اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه آنها را به وحشت انداخته است و دشمنی انها چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه اگر دشمنی آنها با موضوع هسته ای بود باید تا به الان کاسته می شد گفت:بعد از مذاکرات دشمنی آمریکا با ما چند برابر شده است و روزی چندین بار ما را تهدید نظامی می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت:در مذاکرات عقب نشینی هایی را انجام داده ایم همه ی امتیازاتی که می شد داد را داده ایم پس چرا آمریکا می گوید تحریم ها را لغو نمی کنیم،مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اگر تحریم ها لغو نشود مذاکرات بی اساس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر تحریم ها لغو نشود نتیجه مذاکرات 3 به هیچ به نفع دشمن است،عنوان کرد:مسئله هسته ای برای امریکایی ها بهانه است و انها با اصل اسلام مشکل دارند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با ام القراء خواندن قم،ادامه داد:امروز قم مقدس در مقابل کفر جهانی است و مسئولیت سختی بر عهده داریم که نماینده مستضعفین دنیا در مقابل ضالمان هستیم.

وی افزود:اگر قرار باشد الگوی ایرانی اسلامی به جهان نشان دهیم اولین جا همین شهر است و کسانی که شروع کننده این نهضت هستند مسئولیت سنگینی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین وجود حوزه های علمیه،علمای دین،مراجع بزرگ را نعمتی برای شهر قم خواند و گفت:هیچ شهری در دنیا نداریم که تا این حد از علم در سطح آن و جود داشته باشد.

وی در پایان از تلاش های سردار مهدوی نژاد فرمانده سابق سپاه علی ابن ابی طالب تشکر کرد و برای سردار احمدی که به تازگی فرماندهی سپاه قم را بر عهده گرفته اند آرزوی موفقت کرد و خاطر نشان ساخت:نگاه تمام دنیا به قم است و این شهر به صورت تمام وقت زیر ذره بین است،مردم قم با دست های خالی در مقابل رژیم ستم شاهی ایستادند و شهید دادند و امیدواریم نقش کشورهای 1+5 در 8 سال جنگ تحمیلی برای مردم ایران تببین شود که مردم بدانند این کشورها چه کمک هایی به صدام کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان