اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مهر 1394 - 6:06   |   کد مطلب: 14179
دبیر اشراف فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با تجلیل از 97 رده برتر بسیج استان برگزار شد.
پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در همدان برگزار شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار محمدرضا نگینی در گفتگو با خبرنگار ما، به برگزاری پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اشاره کرد و گفت: ارتقاء و تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری، با انتخاب فرماندهان، مسئولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان از اهدف برگزاری این جشنواره است.

وی شناسایی، معری و شناساندن رده های مختلف بسیج را گامی در راستای معرفی الگویی برتر برای سایر اعضا بسیج و سپاه دانست و اظهار کرد: مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته 97 رده از رده‌های موفق بسیج و سپاه استان در این جشنواره انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

نگینی افزود: این 97 رده برتر بر اساس ارزیابی عملکردی سال 93 مطابق با شاخصه های تعریف شده از بین رده‌های ستادی سپاه، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس، رده‌های فرماندهی، گردان‌های رزمی تیپ، واحدهای بسیج دانش‌آموزی، مجامع قشری، حوزه و پایگاه‌های قشری و نیز سایت‌های بسیج منتخب و معرفی شدند.

وی همچنین از معرفی و راهیابی 19 روده برتر بسیج و سپاه استان همدان به جشنواره سراسری مالک اشتر اشاره و تصریح کرد: جشنواره سراسری مالک اشتر پنجم آذرماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمانده کل قوا می فرمایند در مورد اشراف باید فرماندهان اشرافیت کامل بر یگان های تحت امر خود داشته باشند، تصریح کرد: در این راستا ما نیز باید تمام همت خود را بر ارتقاء فعالیت های متنوع نظامی و فرهنگی برای پیبرد اهداف مقدس نظام به کار گیریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان