اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 19:45   |   کد مطلب: 14297
نماینده سابق اردبیل در مجلس گفت: به زودی گردانی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، برای همراهی مقام معظم رهبری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) تشکیل می شود.
تشکیل گردان نمایندگان ادوار مجلس برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)

به گزارش صبح الوند به نقل از سبلانه، قاسم محمدی نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه اظهار کرد: به زودی گردانی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، برای همراهی مقام معظم رهبری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) تشکیل می شود.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد خود را با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در میان گذاشته ایم گفت: نمایندگان ادوار با استقبال از این پیشنهاد بر این عقیده اند که امروز نباید فرصت شهادت را از دست داد.

 

محمدی با اشاره به شخصیت برجسته شهید همدانی اظهار کرد: شهید همدانی راه بسیجیان و جهاد گران را به بارگاه جدید شهادت باز کرد و اگر مقام معظم رهبری فرمان دهد به لشکر شهادت طلب سردار می پیوندیم.

 

شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان و از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته بود که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت که پنج شنبه  در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان