اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1394 - 12:32   |   کد مطلب: 14637
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: دوره آموزشی نمایندگان کارگران و کارفرمایان همدان در مراجع حل اختلاف قانون کار بمدت 60 ساعت برگزار شد.
دوره آموزشی نمایندگان کارگران و کارفرمایان همدان در مراجع حل اختلاف قانون کار برگزار شد

به گزارش صبح الوند، مسعود اقلامی با اشاهره به برگزاری دوره آموزشی نمایندگان کارگران و کارفرمایان همدان در مراجع حل اختلاف قانون کار، اظهار داشت: این دوره آموزشی به منظور اجرایی شدن دستورالعمل شماره 39 معاونت محترم روابط کار می باشد که دراین دوره آموزشی مخاطبین با دستورالعملهای موجود، آئین نامه‌ها، مقررات مربوط به آئین رسیدگی در مراجع حل اختلاف و مباحث مربوط به شرایط کاری و موارد مرتبط حقوقی در زمینه صدور رأی و مراجع حل اختلاف آشنا شدند.

وی گفت: کارگاه آموزشی روابط کار با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، ویژه نمایندگان دولت، کارگران و کارفرمایان اعضاء هیأتهای تشخیص و حل اختلاف، بمدت 60 ساعت در محل سالن اجتماعات  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان  برگزار شد.

اقلامی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح علمی کار‌شناسان و اعضای هیأتهای تشخیص و حل اختلاف و بهینه سازی رسیدگی به دعاوی مطروحه در مراجع حل اختلاف کار و ویژگیها والزامات قراردادهای کار وحقوق وتکالیف طرفین و نیز  پرسش و پاسخ در زمینه مسائل روابط کار درجهت اتخاذ رویه واحد در رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمائی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در این دوره آموزشی مخاطبین با دستورالعملهای موجود، آئین نامه‌ها، مقررات مربوط به آئین رسیدگی در مراجع حل اختلاف و مباحث مربوط به شرایط کاری و موارد مرتبط حقوقی در زمینه صدور رأی و مراجع حل اختلاف آشنا شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: دوره های آموزشی می تواند قابلیت های دانشی، مهارتی و نگرش مناسبی را در کارشناسان روابط کار پرورش دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان