اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1394 - 12:59   |   کد مطلب: 14639
معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: فعالان عرصه ارتباطات، شریان های اطلاع رسانی، آگاهی بخش جامعه و عامل همکاری، وحدت و همبستگی مردم بادستگاه ها و سازمان ها به شمار می آیند.
دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی، عامل وحدت و همبستگی مردم بادستگاه های اجرایی هستند

به گزارش صبح الوند، سید مجید حسنی در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه ارتقاء کارآمدی  روابط عمومی های سازمان های تابعه در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی از طریق جلب مشارکت و فرهنگ سازی است.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف این شورا فرآهم آمدن زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ارتقاء کمی و کیفی واحدهای روابط عمومی و ایجاد هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی های سازمان های تابعه است.

حسنی با اشاره به تشکیل دبیرخانه شورای روابط عمومی های سازمان های تابعه اظهار کرد: باید ظرفیت های موجود و تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و زمینه های مختلف کاری شناسایی و بهره برداری مناسب صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نوع وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمدتآ معطوف به جنبه های اجتماعی جامعه می شود و طیف وسیعی از جامعه از آن برخوردار می گردد، افزود: لازم است مسولین محترم روابط عمومی های دستگاه های مرتبط با تعامل وهمدلی وهمراهی بیشتر در جهت اطلاع رسانی وارتقاء برنامه های کاری قدم بردارند.

معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در این شورا باید سیاست ها و برنامه ها بصورت کاربردی  وبا کمک و یاری همه مسئولان تدوین شود.

وی اظهار کرد: طرح افکارسنجی از اقدامات و فعالیت های انجام شده باید بصورت دوره ای انجام پذیرد.

حسنی، ایجاد علاقه و عشق به کار را متضمن دستیابی با اهداف سازمان ها دانست و افزود: وجود افکار مختلف در همکاران روابط عمومی سازمان ها موجب ارائه راهکارهای متنوع جهت رفع چالشها و مشکلات شده و در نهایت رضایتمندی مخاطبین و مراجعین را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: فعالان عرصه ارتباطات، شریان های اطلاع رسانی، آگاهی بخش جامعه و عامل همکاری، وحدت و همبستگی مردم بادستگاه ها و سازمان ها به شمار می آیند.

معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: در این میان روابط عمومی ها به عنوان کانال و پل ارتباطی مخاطبین با سازمان نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد روند اعتماد سازی و جلب مشارکت های مردمی، اجرای مطلوب برنامه ها و سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار در جامعه را ایفا می کنند و به عنوان مشاور و بازوی مدیریت، گوش شنوا و چشمان بینا و مغز متفکر سازمان می باشند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان