اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1394 - 8:50   |   کد مطلب: 15099
مديرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی خبر داد:
استقرار يک هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان
مديرعامل شرکت‌ شهرک‌هاي صنعتي استان همدان گفت: در حال حاضر حدود يک هزار واحد صنعتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان همدان مستقر هستند.
استقرار يک هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان

به گزارش صبح الوند، دومين نشست هماهنگي براي اجراي تفاهم نامه سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران با بيمه ايران در استان همدان با حضور مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان و مديرعامل شرکت بيمه ايران در استان همدان برگزار شد.

در اين نشست مسئولان بيمه ايران در استان همدان به تشريح جزييات خدماتي که اين بيمه دولتي براي عرضه به صنايع کوچک در نظر گرفته، پرداختند.

مديرعامل شرکت‌ شهرک‌هاي صنعتي استان همدان در اين نشست اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده در کشور، مي‌توان به صورت جدي‌تر به مسئله بيمه در واحدهاي صنعتي استقرار يافته در شهرک‌ها و نواحي صنعتي ورود پيدا کرد.

کيوان گردان با بيان اينکه حدود يک هزار واحد صنعتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان همدان مستقر هستند، گفت: از آنجا که واحدهاي صنعتي تحت مديريت بخش خصوصي هستند، بيمه ايران بايد براي جلب نظر مديران واحدها ممارست ويژه‌اي به خرج دهد.

وی اظهار کرد:‌ شيوه تشريح و توضيح نوع بيمه و بسته‌هايي که بيمه ايران ويژه صنايع کوچک طراحي کرده، از اهميت به سزايي برخودار است و بايد مباحث اقتصادي آن به صورت شفاف تشريح شود.

گردان با بيان اينکه شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان آمادگي لازم را براي همکاري با بيمه ايران دارد، افزود: در حال حاضر با توجه به فضاي رقابتي که بين بيمه‌ها وجود دارد، آنچه توسط بيمه ايران ارائه مي‌شود بايد براي واحدهاي صنعتي قابل قبول بوده و توجيه اقتصادي داشته باشد.

وی گفت: عامل بيمه ايران براي ارائه خدمات به صنايع کوچک مي‌تواند در مرکز خدمات کسب و کار استان همدان واقع در شهرک فناوري مستقر و خدمات لازم را به صنايع ارائه دهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان